If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
höhöhö trodde feng shui var allmänt känt nuförtiden. Kinesisk filosofi för inredning och hur man skapar miljöer runt omkring sig som får en att må bra, som ger lycka och välstånd. Spetsiga saker (skalarer, eifeltornet mfl) är giftpilar (symbolik) och ger dålig feng shui. Flowerhorns å slöjstjärtar är bra feng shui.
höhöhö trodde feng shui var allmänt känt nuförtiden. Kinesisk filosofi för inredning och hur man skapar miljöer runt omkring sig som får en att må bra, som ger lycka och välstånd. Spetsiga saker (skalarer, eifeltornet mfl) är giftpilar (symbolik) och ger dålig feng shui. Flowerhorns å slöjstjärtar är bra feng shui.
Ja då skippar då jag bra feng shui! För några slöjstjärtar och Flowerhorns kommer då inte ner i mina burkar.BR BR BR
Tack Ola! Vet du kanske ocksa nar den senaste klassifikationen gjordes pa scalare?
Nej, men det är tydligen flera som jobbar på det så snart vet vi mer eller mindre hur det ligger till. Tror jag läste detta på CICHLID-L (NRMs ciklid-e-postlista).
Kommentar