If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
"De mår fint... ca 100 hos Gosatta och 200 hos mig
Skall fixa färska bilder."
Jo tack, jag matade de små liven idag..och matglada är de. Jag antar att den lille Trimacen (lill-trisse) också kom från från dej ?
"De mår fint... ca 100 hos Gosatta och 200 hos mig
Skall fixa färska bilder."
Jo tack, jag matade de små liven idag..och matglada är de. Jag antar att den lille Trimacen (lill-trisse) också kom från från dej ?
Bra att du pysslar om dom!
Jo, Trimacen är förhoppningsvis en hane som Mats skall ha... Vi har eventuellt ett linjeavlingsprojekt pg[8D].
hehe...har fortfarande byst med yngel! Trots att jag har skopat ur till höger och vänster ! Så här ser de ut i alla fall... som alla andra Parachromis:
I medvördnande för firrarna och dess "pappa" ANLI, så finns det mängder med dessa ungdjur hos mej nu! Jag kommer inte -i respekt- för min vän att "desimera" deras antal. Jag antar att Anli osso tycker det e ok. att alla , som vill ha ett gäng kan få det -gratis- av mej!
De här var en av de bästa trådar jag läst, man blir ju nästan rörd...de var en rigtigt bra såpa...eller ska man säja dokusåpa,eller fisk såpa...nåja strunt i de...grattar iaf till att du fick ynglen att leva iaf...har ju följt *gammel Gumman*här på NCS forumet sen du fick hem hon ,hon fick iaf föra sina gener vidare...Bra jobbat anli
Kommentar