TREKRONOR & Firrar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Belgarath
    Användare
    • February 2005
    • 584

    #16
    Ja, det såg ju inte muntert ut efter 0-2 eller 1-3..jäkligt starkt att vända och ta över totalt som dom gjorde på slutet. Kanske är vårt kära Tre Kronor inte så usla som dom fått påskrivet i pressen att dom skulle vara

    Kommentar

    • Ironic
      Användare
      • August 2004
      • 122

      #17
      Skönt att knäcka dom!
      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=277473

      Kommentar

      • jarinen
        Användare
        • April 2003
        • 1888

        #18
        citat:Ursprungligen skickat av Belgarath

        Ja, det såg ju inte muntert ut efter 0-2 eller 1-3..jäkligt starkt att vända och ta över totalt som dom gjorde på slutet. Kanske är vårt kära Tre Kronor inte så usla som dom fått påskrivet i pressen att dom skulle vara
        Vad jag sett o läst så är ju VM guldet redan klart, men som sagt så är det de 2-3 sista matcherna som avgör hur det blir med den saken och det vet vi ju alla att dagsformen avgör i en utslagsgivande match. Men låt oss hålla tummarna , för Finland alltså Nädå, jag håller på tre kronor så länge Finland inte står i vägen och det verkar dom sannerligen inte göra i denna turnering.


        Mvh Jari

        Kommentar

        • Mattias Olsson
          Användare
          • September 2003
          • 328

          #19
          är det bara jag som tycker det känns konstigt med hockey-vm så här års? Dessutom är det för ofta för att bli riktigt intressant...

          hursomhelst är det ju kul om det går bra för sverige även om man inte orkar titta på det!!

          Kommentar

          • Ironic
            Användare
            • August 2004
            • 122

            #20
            citat:Ursprungligen skickat av Mattias Olsson

            är det bara jag som tycker det känns konstigt med hockey-vm så här års? Dessutom är det för ofta för att bli riktigt intressant...

            hursomhelst är det ju kul om det går bra för sverige även om man inte orkar titta på det!!
            VM brukar väll vara vid den hära tiden? en gång om året är det ofta?
            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=277473

            Kommentar

            • GoSatta
              Användare
              • February 2003
              • 1686

              #21
              Måste ju hålla med Mattias, har riktigt dålig koll pp det här med ishockey men tänkte samma sak idag när ja satt å drack en stilla öl och dom körde ishocke på skärmarna mitt i sommaren!

              å visst är ett gång per år för ofta. Titta på fotbolls vm där finns det ingen som INTE vet att det är på gång. Ishockey, nej det har blivit ganska anonymt.
              /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
              http://www.gosatta.org

              Kommentar

              • jarinen
                Användare
                • April 2003
                • 1888

                #22
                Hockey VM är alltid intressant oavsett vilken tid på året! Däremot kan man fråga sig vad det har med fiskar att göra?

                Njaa , hade inte tre kronor en förbundskapten vid namn Bengt "fisken " Ohlsson ?


                Mvh Jari

                Kommentar

                Arbetssätt...