If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mumma, några ouzo värmer fint samtidigt som jag är färdig för dagen med auktions-grejjerna.
Ett litet tips testa Molinari istället för Ouzo =) Ouzo har inte riktigt det där lilla extra som sambuca ska ha. Och testa gärna en slippery nipple dooley ovanpå o ta en till åt mig =)
Fish, jag är är ledsen att jag inte hälsade på, men det blev på tok för sent Vid nästa stockholmssväng skall jag planera in för massor av privat-ärenden, så jag hoppas jag är välkommen då istället
Peckers, sambuca har något skum kemisk smak som jag inte gillar.. sen finns det ju massor av ouzo-sorter att välja på
Då var det fredag igen. Kom just från sjukan och fått mitt gips borttaget från fingret, som har varit brutet. Ingen vacker syn, kollar man på fingret så tänker man genast på en förvuxen morot med en vinkel på ca 90 grader åt höger
Märkligt att du skriver detta Alex, för jag har precis varit på sjukan och fått det konstaterat att mitt finger inte var brutet. Naturligtvis har jag skadat fingret på min vänstra hand som jag dagligen använder, men det är ju i och för sig naturligt att det blir så.
Ehh... vad håller ni på med? Fingerbrytartävling? Jag ser gärna på, men deltar inte... trist för er bägge och hoppas ni blir fullt återställda bägge två!!
Själv har jag jobbat hemma idag, och haft tid med mycket annat. Trivsamt som omväxling. Börjar suga i öltarmen nu, så det kanske är dags att öppna första biran...
Ska jag vara ärlig kommer jag inte dessvärre inte bli det. Mitt lillfinger förbli krokigt och stelt. Jag kommer inte kunna böja fingret till 100% med andra ord.
Börjar få en härlig vana att fira in helgen på.Bastu + bira.
Sen ska det skrapas silikon i ett 152L´s och kanske ett och annat finger när biran börjar verka.Silikonar om i morgon förhoppningsvis.Trevlig helg på Er.
Kommentar