Vi får väl passa på att gratulera Robin med som tar studenten i dagarna. Grattis!
FREDAGSTRÅD!
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
"Sommaren är kort,det mesta regnar bort.Men ta för dej ,solen skiner kanske bara idag" Nej,den där texten/låten stämmer inte för Stockholm heller.....[xx(]Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av robger-8
Man får säga grattis till examen och önska lycka till, tropfrog. Får man fråga inom vad du examineras i.
MVH
MagnusKommentar
-
Grattis Tropfrog och Robin!
Här skiner solen, brudarna är näck, vunnit millar på lotto, precis fyllt ett sprillans nytt kar med VF malawi, köpte ett hus igår och nu ska jag snart dra mig till ICA Maxi i min lilla röda...Ferrari.
*Man kan ju drömma en sketen dag som denna...det är iallafall fredag*Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Stefan Larsson
Grattis Tropfrog och Robin!
Här skiner solen, brudarna är näck, vunnit millar på lotto, precis fyllt ett sprillans nytt kar med VF malawi, köpte ett hus igår och nu ska jag snart dra mig till ICA Maxi i min lilla röda...Ferrari.
*Man kan ju drömma en sketen dag som denna...det är iallafall fredag*
I övrigt, grattis till er som tar examen/studenten! Det var härliga tider det
http://www.adelgren.se/akvarium/Kommentar
-
Här i västerås är det 25 grader varmt och solen skiner [:p]
Grått och trist som i övriga landet, men inget som en kall öl kan fixa! Håller på att meka ihop en hemlagad pizza, sen blir det väl att somna i soffan.||||Kommentar
-
ska åka ner till akvarielagunen imorgon och hämta fisk och stenkoraller och firar med lite frillning och en pille eller två och planerar hur ofantligt snyggt det kommer bli i burken imorgon, ha dé bra folk´sKommentar
-
Mina Tr. moorii Masanza har börjat visa upp sig lite. wohooo........firar med Sonata Arctica på full volym och en Smirnoff ice (ölen är slut, får gå på blannevannet) []/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Sonata Arctica är ju diskusmusik och passar inte bra till troffar. Passar visserligen ännu sämre till Dimidochromis-släktet
Tony EnglundKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Tony
Sonata Arctica är ju diskusmusik och passar inte bra till troffar. Passar visserligen ännu sämre till Dimidochromis-släktetKommentar
-
ääähhh...fick ju lugna ner mina haplisar efter flytten nu ikväll....de fick sig en egen 375:a istället för o bli movbade av min tropheopshanne i mitt 540.
Får väl dra på lite Motörhead så Mbunasen får lite fart....troffarna mår bäst av de snabbaste Stratovarius eller Sonata-arctica låtarna, de som farsan kallar stressande (han e motörhead-fan)
Lite tips på bra statovarius:
Father time, Will the sun rise, I'm still alive, Find your own voice. Det är vad jag kalla snabba låtar (Father time är bäst på live-versionen från 97, visions of europe).
Sonata Arctica: The cage är snabb, weballergy är nice och misplced från senaste är rätt snabb den med, bra så in i helvete e dom allihopa/Jonas
-
Kaj P :
Mmm...det är en pingvin från de Nederländska högländerna, lever endast i en liten damm belägen ca 3 meter över havet (Nederländska högländerna som sagt).
Varje år får de flytta ner till belgien för att gå på Graspop metal meet men efter festivalen på 3 dagar flyttar de hem igen med sus i öronen och nya metal-lattor att störa grannarna med (ett par stackars svalor som får stå ut med melodisk powermetal på full volym nätterna långa).
Nå't sånt.....eller så kan det vara ett finskt band som spelar melodisk powermetal..../Jonas
-
citat:Ursprungligen skickat av Fjärilscikliden
Kaj P :
Mmm...det är en pingvin från de Nederländska högländerna, lever endast i en liten damm belägen ca 3 meter över havet (Nederländska högländerna som sagt).
Varje år får de flytta ner till belgien för att gå på Graspop metal meet men efter festivalen på 3 dagar flyttar de hem igen med sus i öronen och nya metal-lattor att störa grannarna med (ett par stackars svalor som får stå ut med melodisk powermetal på full volym nätterna långa).
Nå't sånt.....eller så kan det vara ett finskt band som spelar melodisk powermetal....Kommentar
-
Det låter som de vart lika trevligt då som nu, även om musikstilarna ändrats en aning och festivalerna delats upp i olika musikstilar. I år bär det av till Gates of Metal i Hultsfred, bara hådrock, inget tjafs som det är på vanliga hultsfred. Dock missar jag ju Slayer och system of a down men de får man väl leva med.....
Edit: Tony kommer säkert o klaga på mig om att det är för lite dödsmetall på Gates of Metal i år...trots Dimmu borgir, Dark tranquility, children of bodom och amon amarth.....bara för o jävlas/Jonas
Kommentar