If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Toppen gick på bilskräpet. Så nu sitter man å tröstar sig med en öl.
Om det för övrigt är någon som är duktig på å skruva på volvomotorer får han/hon gärna kontakta mig.
jo man brukar säga att toppen har gått. Fast i själva verket så är det topplockspackningen som har gett med sig. Vilket resulterar i att kylarvattnet försvinner och att bilen börjar ryka blått. Ungefär samma blå färg som Metriaclima sp zebra "maisoni reef"
Ingen här som vet vad som hänt med Hutti??? han har inte vart här på år och dag ju.......saknar den underfundiga humorn.......jävla kuligt väder det är i riket oxå.......Moss
Jaha då var det Fredag iiiigen...har blitt några i ens liv nu....underbart väder är det ju...varmt o skönt..som gjort för en mjödafton på altanen i oset från grillen........Är det samma skitväder i hela svedala.......kallt o jävvligt är det......o gräsmattan växer så man kan se på typ.....mmmm.......någon som gjort något kul i veckan???...ska vi utlysa veckans scoop????....Moss
Här i Växjö är det trist och mulet, men jag är på väg att fira min examen som nu är ett faktum...Så inombords skiner det rejält......Jippiiie
MVH
Magnus
Kommentar