If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
biljetter inköpta till festimad, metallfestival i Madrid nästa helg!
Slayer, system of a down, sick of it all, Prodigy!, turbonegro, marilyn manson mfl.
Åsså har ja införskaffat Comeda Congelato till kampfisken under lunchen (frysfoder) så nu kanske sture börjar äta. annars får ja starta en tråd på zpet "kampfisken sture har anorexia"
Jag har en Rivulus cryptocallus som inte kakade pa flera manader. En kompis (Jon) fragade "if he bites other fish, will they turn into one of them" (alla som sett en massa zombiefilmer vet vad som menas). Jag forsokte levande roda mygg, levande artemia (vuxen och nyklackt), levande daphnia, levande cyklops, torrfoder, pellets osv. Slutligen - rakmix! Nu ar han snart fit for fight igen!
sture är märkbart hängig efter 3v utan mat. har bara testat med flingor. idag försökte ja köpa röda mygg.
på knackig spanska sa ja typ: comida frio para los pesces? mosquito rouge?) killen stirrade på mig. Fresh? si si sa jag, cold! så ledde han mig bort till en frys med två sorters frysfoder; artemia å krill.
Snart slutar jag å ska testa om sture kan tänkas äta lite av dessa produkter.
Håll tummarna för sture! som förövrigt simmar runt i vatten på flaska, för klorvattnet i ledningarna blir ingen glad av.
biljetter inköpta till festimad, metallfestival i Madrid nästa helg!
Slayer, system of a down, sick of it all, Prodigy!, turbonegro, marilyn manson mfl.
Åsså har ja införskaffat Comeda Congelato till kampfisken under lunchen (frysfoder) så nu kanske sture börjar äta. annars får ja starta en tråd på zpet "kampfisken sture har anorexia"
Kommentar