Jag är redan ap-rak,så vänta er inte något smart inlägg från mig i kväll,he he.
FREDAGSTRÅD!
Kollaps
X
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Orppo
Jag är redan ap-rak,så vänta er inte något smart inlägg från mig i kväll,he he.
Fibrar på en bira och tar hand om mina älskningar;medans Rammstein Dånar. Ok,enså länge,har inget onaturligt hänt..Men klockan är bara 10 i sju..Kommentar
-
Lycka till och se till att täckglasen är på plats!Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Briketterna börjar anta en gråaktig ton nu.
Men det blir väl som vanligt,jag glömmer bort att lägga på oxfilen i rätt tid,(pga maltintag),så köttet hamnar väl i stekpannan om ett par timmar.
Men, vad gör det om hundra år?(15 år gammalt uttryck).
Nastrovje!Kommentar
-
Nu ligger de vin marinerade fläskfileèrna på grillen .. doftar underbart och den andra virren är upphälld.
Mvh CalleKommentar
-
-
Orppo, sist jag grillade oxfilé på kolgrillen smakade det verkligen illa. Det hade säkert smakat bättre att äta kolet tillsammans med bearnaisesåsen . Har du några tips för att få det att smaka bra? (utom allround-varianten att dopa smaklökarna med någon ädel dryck)
Tony EnglundKommentar
-
-
trött efter 11 timmar på kontoret
hälsar alla fisknördar från Barcelona.
Ikväll blir det till att sitta på balkongen med en kall öl i min nya lght 500 meter från stranden.fish r friendKommentar
-
Apropå Barcelona Daniel...är det drag i stan än eller är det nervöst med tanke på Barca´s chanser till ligatiteln?
Kan tänka mig att det blir rena kaoset om de fixar det i helgen...
Grattis till lägenheten och livet i Barcelona förresten!Kommentar
-
här är det alltid drag. sönda kommer bli galet, alla spanjorer är lediga på måndag, typ midsommarfirandegrejja + att barca kommer ta ligatiteln ... vågar inte tänka på hur kaos det kommer vara.
kul säkertfish r friendKommentar
-
Om Rinaldo &co sänker Real Madrid`s super dyra artistlista, kommer fotbolls Spanien få sig en reäl funderare...Kommentar
-
Ja nu börjar man längta efter solen. Det verkar skönt därnere. Hoppas du har det trevligt med din kampfisk!Kommentar
-
En och en halvtimme kvar..,Sedan kan man andas ut igen..
(tar i trä)
Är jag extremt vidskeplig=YES!Kommentar
-
Thank good it´s Friday.
Solen skiner i varma luleå och maten är serverad.[8D]
Trevlig kväll.Mvh AlexKommentar
Kommentar