Ja, han tycker ju iallafall att stockholmare är coola )
FREDAGSTRÅD!
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
nej nej han har ju hängt med raggare å grejjer hur ska han kunna ljuga? =)/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
Haha, och mods.. och motorcyklistgäng, så det är klart att han håller sig till sanningen
Näe, nu är det snart gonatt..
Tony EnglundKommentar
-
-
Im on may way..Aleksander ! Kul att du och din kompis kom till Filipdtad! Ännu roligare måste det vara;att ni fick stipendier från NCS!
GRATTIS till bägge(och på födelsedagen)! Hälsn. PatrikKommentar
-
OK ! Det är ingen som kan eller vill svara på mina frågor ang Frozen Margaritas ! Nu har jag iaf kommit väldigt nära den perfekta drinken ! Mitt recept är som följer: 6 cl Tequila, 4 cl Triple Sec, 4 cl Lime-extrakt, 2-3 teskedar strösocker, och slutligen en hel karta med isbitar, 14-16 st typ ! Kör detta i en mixer som klarar av isbitar tills det har blivit "is-sörja" av allting ! Häll upp i höga glas med ett tjockt sugrör i !
Fruktansvärt gott !
Ovanstående recept ger ca 45 cl färdig Frozen ! Om man dricker upp hela själv så kan man bli ganska berusad, så det är bäst att dela med sig till ngn kompis, eller flickvän för den delen !
Mvh/JanneDen som ej ljuger, behöver inte heller komma ihåg vad han har sagt...Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Alexander Ylipää
Alla hade ett liv, förutom Runar för han hade Lunar.
/Daniel, som utan tvekan borde skaffa mig ett liv eftersom jag surfar in här j-vligt tidigt en söndag morgon...Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Nu är det dax för en SÖNDAGS-TRÅD!! Hehe...Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
Hej!
Hoppas man kan vara till någon hjälp.
citat:Nu har jag iaf kommit väldigt nära den perfekta drinken ! Mitt recept är som följer: 6 cl Tequila, 4 cl Triple Sec, 4 cl Lime-extrakt, 2-3 teskedar strösocker, och slutligen en hel karta med isbitar, 14-16 st typ ! Kör detta i en mixer som klarar av isbitar tills det har blivit "is-sörja" av allting ! Häll upp i höga glas med ett tjockt sugrör i !
Sen ska man väl inte servera margatithas med sugrör? Saltkant tycker jag det ska vara och helst i ett riktigt margaritaglas.
Själv brukar jag köra med saturnus margaritha-mix (tequila saknas i mitt barskåp), långt ifrån den perfekta drinken men helt OK ändå.
Mvh
olofKommentar
-
Oj,Oj..Det är inte vilken fredag,som helst idag..
Jag har klarat mej än så länge..
Är det skrock ,eller har nån nåt chockerande att jiddra om?Kommentar
-
ja skål på er då ... smuttar på kvällens första virre. *Plockar fram grillen*Kommentar
-
Kall öl solig fredagskväll. Nyinköpa malar och regnbågsfiskar av skum sort jag inte sett innan :-). Livet är gott! Men hmm man kanske skulle vara ute i solen och inte uggla vid akvarierna med fisk hmm.Troffar, centralamerika och sydamerika.Kommentar
Kommentar