Jag är redan ap-rak,så vänta er inte något smart inlägg från mig i kväll,he he.
FREDAGSTRÅD!
Kollaps
X
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Orppo
Jag är redan ap-rak,så vänta er inte något smart inlägg från mig i kväll,he he.-
Fibrar på en bira och tar hand om mina älskningar;medans Rammstein Dånar. Ok,enså länge,har inget onaturligt hänt..Men klockan är bara 10 i sju..Kommentar
-
Lycka till och se till att täckglasen är på plats!Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Briketterna börjar anta en gråaktig ton nu.
Men det blir väl som vanligt,jag glömmer bort att lägga på oxfilen i rätt tid,(pga maltintag),så köttet hamnar väl i stekpannan om ett par timmar.
Men, vad gör det om hundra år?(15 år gammalt uttryck).
Nastrovje!Kommentar
-
Nu ligger de vin marinerade fläskfileèrna på grillen .. doftar underbart och den andra virren är upphälld.
Mvh CalleKommentar
-
-
Orppo, sist jag grillade oxfilé på kolgrillen smakade det verkligen illa. Det hade säkert smakat bättre att äta kolet tillsammans med bearnaisesåsen. Har du några tips för att få det att smaka bra? (utom allround-varianten att dopa smaklökarna med någon ädel dryck)
Tony EnglundKommentar
-
-
trött efter 11 timmar på kontoret
hälsar alla fisknördar från Barcelona.
Ikväll blir det till att sitta på balkongen med en kall öl i min nya lght 500 meter från stranden.fish r friendKommentar
-
Apropå Barcelona Daniel...är det drag i stan än eller är det nervöst med tanke på Barca´s chanser till ligatiteln?
Kan tänka mig att det blir rena kaoset om de fixar det i helgen...
Grattis till lägenheten och livet i Barcelona förresten!Kommentar
-
här är det alltid drag. sönda kommer bli galet, alla spanjorer är lediga på måndag, typ midsommarfirandegrejja + att barca kommer ta ligatiteln ... vågar inte tänka på hur kaos det kommer vara.
kul säkertfish r friendKommentar
-
Om Rinaldo &co sänker Real Madrid`s super dyra artistlista, kommer fotbolls Spanien få sig en reäl funderare...Kommentar
-
Ja nu börjar man längta efter solen. Det verkar skönt därnere. Hoppas du har det trevligt med din kampfisk!Kommentar
-
En och en halvtimme kvar..,Sedan kan man andas ut igen..
(tar i trä)
Är jag extremt vidskeplig=YES!Kommentar
-
Thank good it´s Friday.
Solen skiner i varma luleå och maten är serverad.[8D]
Trevlig kväll.Mvh AlexKommentar
Kommentar