If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Im on may way..Aleksander ! Kul att du och din kompis kom till Filipdtad! Ännu roligare måste det vara;att ni fick stipendier från NCS!
GRATTIS till bägge(och på födelsedagen)! Hälsn. Patrik
OK ! Det är ingen som kan eller vill svara på mina frågor ang Frozen Margaritas ! Nu har jag iaf kommit väldigt nära den perfekta drinken ! Mitt recept är som följer: 6 cl Tequila, 4 cl Triple Sec, 4 cl Lime-extrakt, 2-3 teskedar strösocker, och slutligen en hel karta med isbitar, 14-16 st typ ! Kör detta i en mixer som klarar av isbitar tills det har blivit "is-sörja" av allting ! Häll upp i höga glas med ett tjockt sugrör i !
Fruktansvärt gott !
Ovanstående recept ger ca 45 cl färdig Frozen ! Om man dricker upp hela själv så kan man bli ganska berusad, så det är bäst att dela med sig till ngn kompis, eller flickvän för den delen !
Mvh/Janne
Den som ej ljuger, behöver inte heller komma ihåg vad han har sagt...
citat:Nu har jag iaf kommit väldigt nära den perfekta drinken ! Mitt recept är som följer: 6 cl Tequila, 4 cl Triple Sec, 4 cl Lime-extrakt, 2-3 teskedar strösocker, och slutligen en hel karta med isbitar, 14-16 st typ ! Kör detta i en mixer som klarar av isbitar tills det har blivit "is-sörja" av allting ! Häll upp i höga glas med ett tjockt sugrör i !
Prova färsk lime om du nu verkligen vill uppnå den perfekta drinken! En iskross är också bra om du vill spara din mixer (ingen mixer fixar isbitar i längden).
Sen ska man väl inte servera margatithas med sugrör? Saltkant tycker jag det ska vara och helst i ett riktigt margaritaglas.
Kall öl solig fredagskväll. Nyinköpa malar och regnbågsfiskar av skum sort jag inte sett innan :-). Livet är gott! Men hmm man kanske skulle vara ute i solen och inte uggla vid akvarierna med fisk hmm.
Kommentar