If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag satt nys och såg Wallanderfilmen "Byfånen".
Den var riktigt bra, men som andra wallanderfilmer så får man sitta och tänka en stund efteråt för att förstå hur allt hänger ihop.
Helloween är riktigt nice, men ändå var det bäst med mikael kiske på sång, dock är andi deris bra, men inte lika bra.
Hörde precis lite låtar med nocturnal rites och efter att ha sett dem i sommar är de lätt ett av de bästa svenska metal-banden. Vilket jäla tryck, o sångarens röst går inte av för hackor.
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
I morgon är det kulturnatt i Uppsala. Är det någon som skall "ner" på det? Själv festar jag "lite" kväll, vi får väl se om "orken" håller till imorgon.
/Anette
Hej!
Jag och Bosse ska se på Walker Texas Ranger med en som heter chuck Norris.Har matat fiskarna.Förresten på tal om Chuck Norris:www.chucknorris.com Mvh Ann-Mari PS:Trevlig helg på er alla.
Sitter med en fegis, har inget att se fram emot. I morrn skall jag på
"födelsedags paintball" Jag hatar det, gör så j222la ont..
Har rensat några skitiga burkar o min knoge kom på att jag glömt att slipa täckglaset...bluub, bluub,
själv sitter man här hemma och har precis åkt hem från stan eftersom jag glömt att fixa nytt id-kort. Fan va klantig man är. Polaren skulle bjuda på en öl eftersom min lön inte dykt upp än. och det missar jag.
Men vafan, kunde läsa klart ciklidbladet i alla fall och kommer väl att ha lite mindre huvudvärk än vanligt efter en fredagkväll.
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
Vilket tryck det verkar vara på denna sida nu för tiden???Inga bataljer alls??? Troll??...hm....nåväl...lugn kan ju oxå vara skönt......Moss på er alla
Ja LOST är en märklig serie va?....inte så vidare bra men man vill änndå se vad som händer.....fast tycker nog det rör på sig lite mer denna säsong.....händer saker fast inget händer igentligen....bra upplagt helt enkelt...trollbinder...he he....
Exakt så är det väl med Lost.. jag blir irriterad på mig själv för att jag tittar på en så innehållslös och seg serie, men något gör ju det hela intressant.
Kommentar