Du é la för go du Christer
Ciklidbladet 2/2005
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Eftersom alla CB nu är paketerade och färdiga för vidare färd med posten återstår endast några dagars längtan för alla väntande NCS:are. Åter ett mycket bra nummer med massor av intressant läsning. I vanlig ordning finns i årets andra nummer av CB en rejäl artikel från stämmohelgen i Filipstad. Ni som inte kunde vara med i år lär bli gröna av avund när ni läser om allt kul vi andra hade []
Tidningen skall var framme absolut senast på måndag nästa vecka om posten uppfyller sin del av avtalet. Troligen får de flesta tidningen tidigare än så. Våra nordiska grannar får nog vänta till ngn gång tis-tors nästa vecka men sen ska tidningen vara framme även där.
/Mikael Mayer
(som är avundsjuk på er andra som har allt roligt kvar att läsa, mitt exemplar har redan börjat bli tummat och slitet...Skriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
Min fru och jag blev lite upprörda över en bildtext, men annars var det trevlig läsning!
Anders LKommentar
-
Ni får göra upp det på styrelsemötet i helgen.Kommentar
-
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Robin
Är jag med på bild? []Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Micke
citat:Ursprungligen skickat av Robin
Är jag med på bild? []
Hahahaha.....!!Mvh AlexKommentar
-
Jag trodde inte att robin fastnade på bild/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Jodå..... han finns där allt, att användas när han minst anar det, men inte i CB av ovanstående skäl. []Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Kjell har skrivit artikeln och valt bilderna. Tror att alla bilder på dig var suddigaKommentar
-
Jag har lite snygga bilder på Robin, eller rättare sagt bilder på Robin när han är riktigt snygg// Magnus ArvidssonKommentar
-
Det är bara att säga ifrån om du behöver en ny avatar Robin! Vi är många som kan hjälpa dig med bilder...Kommentar
-
Mitt första minne av Robin "Live" : In i biljard/pingisrummet på ciklidstämman kommer en hårig kille i badbyxor som är ca 20cm kortare än jag. För de första trodde jag inte han skulle snacka så jääkla mycket som han gjorde och sen trodde jag inte att han vart så kort De va rätt skoj o hälsa på Robin i verkligheten särskilt eftersom vi snackat en del via Msn innan. Ciklidstämman var ett grymt roligt arrangemang/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
Kommentar