kompatibilitet mellan oscar och andra ciklider
Kollaps
X
-
-
-
-
jag vill med se bilder på hela karet! grymma bilder innan! Förut 6år, nu 3 månader!MvH
AlgebrantKommentar
-
-
Schyst mal, den ser "maffig" ut! Vilken jäkla skärpa du har på korten...
Tyckte det var en intressant tråd, men några bilder på hela akvariet vore inte dumt! Får man lite perspektiv på hur stora firrarna är...MvH
AlgebrantKommentar
-
Senast redigerad av Ola Svensson; 06 February 2009, 15:28.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Det verkar som det är filnamn med konstiga tecken och mellanslag som ställer till det.
Den här röda oscarn var minst av alla, kanske 3cm lång. Han gömde sig högst upp i ett hörn i början och jag trodde inte att han skulle klara sig.
Men han växte till sig, han har en helvetes aptit.Senast redigerad av paddmannen; 06 February 2009, 15:21.Kommentar
-
http://www.geting.se/viewimage.php?i...50110-0000.jpg
Det verkar som det är filnamn med konstiga tecken och mellanslag som ställer till det.
Den här röda oscarn var minst av alla, kanske 3cm lång. Han gömde sig högst upp i ett hörn i början och jag trodde inte att han skulle klara sig.
Men han växte till sig, han har en helvetes aptit.
1. Klicka på länken
2. skriv " copy.jpg" efteråt OBS med mellanslag. Problemet är att det finns ett mellanslag i filnamnet och forumet förstår inte att " copy.jpg" hör till länken!
Lägger du in den själv genom att skriva (url) och (/url) framför och bakom länkenfast med [ ] inte ( ) .
Senast redigerad av Ola Svensson; 06 February 2009, 15:32.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
-
här är en bild på hela akvariet.Kommentar
-
Kommentar
-
riktigt snyggt! snygg lya också...
Firrarna hade väldigt fin färg så det ut som. Ett sånt skulle jag kunna tänka mig!!MvH
AlgebrantKommentar
-
Du har lyckat med två saker (säkert fler men jag avser saker som har uppmärksammats av mig)
1) Fantastiskt fina bilder
2) Lyckats ha ihjäl en Clarias bathracus utan att använda massivt övervåld.
Välkommen med en ny lägesrapport om sex år. (Ja, gärna innan också) Jag gläds så att att det finns akvarister som har tålamod att vänta fem - sex år på att fiskarna och akvariet skall "sätta sig"Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Kommentar