Ja vad säger man?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • blackened
    Användare
    • January 2005
    • 1042

    Ja vad säger man?

    Hej hej

    Så har man inga honor kvar till sin Johanni nu då tack vare butiken... Jag köpte en fin grupp på 1+5 och jag har alltid tyckt att två av honorna har väldigt hård attityd. Jag hade lek för någon månad sedan på fiskarna och 3 av honorna tuggade. Nu är de färdiga och jag satte tillbaka honorna från yngelkaret förra helgen. Nu har de två hårda honorna stressat ihjäl de övriga tre och jag började klura lite på vad som var fel med de där två. Satte mig ner och tittade på dom och när de var i närheten av Johanni-hanen tyckte jag att de hade lite annorlunda form på huvudet, allt annat var exakt som de andra, så jag kollade runt här på nätet och ser att de två inte alls är johannihonor utan två unga lombardoihanar. Inte så konstigt att de förde liv i karet de där två.
    Jag var nere i butiken idag och bad om att få lämna in fiskarna och ta pengarna tillbaka men de tyckte inte att de hade gjort något fel så det blev tvärnej. Samma säljare har för övrigt sålt mig sprengerae som hongi och tappade frontosorna i betonggolvet när jag köpte dom så jag antar att jag går till en annan affär nästa gång. Tack o lov har vi en till i andra änden av stan.

    Tråkigt!

    Mvh
  • Belgarath
    Användare
    • February 2005
    • 584

    #2
    Kul, nä gör du som du tänker här i tråden, ge blanka f*n i och handla i den affären nått mer.

    Kommentar

    • ozric
      Användare
      • March 2004
      • 3187

      #3
      Hahaha!! !! Så du e från Nyköping!? E inte ett dugg förvånad över vad du skrev!!!
      Nästa gång ,häng med t Örebro,vetja!!
      "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
      c",)

      Kommentar

      • ralp
        Användare
        • November 2004
        • 70

        #4
        blackend - om det är den butiken jag tänker på - så är jag inte heller förvånad. (Värst - vad det var många från Nyköping här)

        Hejhopp. ralp

        Kommentar

        • blackened
          Användare
          • January 2005
          • 1042

          #5
          Hehe... Så det är inte bara min uppfattning =)

          Kommentar

          Arbetssätt...