If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
citat:Har en känsla av att jag hade fått "bättre" bilder med mera ljus.
Javisst är det så. Riktiga kanonbilder är as-svåra att ta utan blixt, utom på riktigt sega fiskar. Problemet är bara att den inbyggda blixten i de flesta kameror sitter för nära linsen.
Linda; testa att markera de större ytor du har med de små vita prickarna i (med t.ex lassot i fotoshop), välj sedan filtret "Damm och repor2 så kan du slippa och sitta och klona!
Deathdealer
"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
Kan inte någon av er fotoproffs fixa till hennes bilder för att se om det är det som gör det?? Någon som kan fotopogram bättre kan väl testa att köra hennes foto i sitt pogram
Kan inte någon av er fotoproffs fixa till hennes bilder för att se om det är det som gör det?? Någon som kan fotopogram bättre kan väl testa att köra hennes foto i sitt pogram
Jag vill inte kalla mig proffs men jag testade lite. På den första bilden markerade jag områden med prickar och använde ett filter i Photoshop som kallas "Damm och repor". Till de båda andra använde jag bara klonstämpeln.
Kommentar