har alltid tyckt att inbyggda akvarium är snyggast-som på den här sidan där man får följa med i processen (scrolla ner)
stort akvarium-inbyggt
Kollaps
X
-
stort akvarium-inbyggt
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Taggar: Ingen -
Oj vilka sköna mått! Undra om det är lika skönt att fånga fisk i det utan att själv hoppa i?
Tony Englund -
-
enormt akvarium!! det skulle man ju ha!
mvh: tomKommentar
-
-
Det är ju inte bara hans kar som är fett, fiskarna han har/säljer går ju inte av för hackor heller...och det som gör det nästan ännu "fetare" är att han åker ner och fångar mycket själv. Vilket drömyrke [].Kommentar
-
Gaaaaahh...vill komma dit och ta med mej så många kar jag bara orka bära.....iallafall ett 100liters till flickvännen hehe
// PeterKommentar
-
Vilket djup !!
Dö läckert !!!/Ted
750l salt http://www.saltvattensguiden.se/foru...t=24684&page=8Kommentar
-
Såg att de hade fisk från Thumbi West till salu. Har fångstförbudet upphört där månne!?
Chilumba-zebran Ei Leikki!!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Ted
Vilket djup !!
Dö läckert !!!
Såg hel häftigt ut, den djupare delen in i akvariumet var ganska mörkt och dystert, men där inne låg det två stora Jaguarciklider man såg dom knappt, längre ut mot rutan var det mer livlig fisk....kanonläckert var de
Ska nog skaffa mej ett kar sen med djup, gillar det starkt
// PeterKommentar
-
-
Det karet är helt ok.[8D]
Hm.......om jag slänger ut soffan och skaffar en tv att hänga på väggen så får nog ett sånt kar rumLilla Malawisjön fanns i mitt vardagsrum 235*100*65Kommentar
-
" Det karet är helt ok.
Hm.......om jag slänger ut soffan och skaffar en tv att hänga på väggen så får nog ett sånt kar rum"
-Haha! ja va gör man inte...!? Faktum är att skulle jag mot förmodan få ett litet "space" så skulle jag slå till!Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
Kommentar