SARF:s Riksstämma 2007

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

Ursprungligen postat av annmari
    Hej!
    Spela inte spydig Kjell,jag har verkligen inte snyltat in man fick faktiskt vara utanför och man kunde ändå höra vad som sas där inne dessutom kostade det inget och var utanför så inga falska anklagelse r tack;/Ann-Mari
    Självklart snyltar du - en ideell förening arrangerar en stor träff med inbjudna föredragshållare. Ett sådant arrangemang kostar mycket pengar och större delen av intäkterna för att få det hela att gå ihop kommer från inträdesavgiften - du ville inte betala denna utan stod istället utanför och tjuvlyssnade. Jag tycker du borde skämmas.

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
      Har Kjell vaknat på fel sida vem tusan har sagt att det kostar och stå utanför nu var ju inte du arrangör (Tack och lov)man får faktiskt stå utanför och hörs det då ut vad kan jag rå för det,det var flera som stod utanför så det så du gör storm i ett vattenglas och nej jag skäms inte,hade jag gått in och satt mig utan upptäckt då kunde jag skämmas ordentligt men nu gjorde jag inte det;/Ann-Mari

Kommentar

• blackened
        Användare
        • January 2005
        • 1042

)man får faktiskt stå utanför och hörs det då ut vad kan jag rå för det
        Herregud. Hur gammal är du?

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
          Lägg av blackened jag har bara svarat Kjell jag vill inte ha något bråk men när man blir anklagad för och smita in vilket jag inte gjort då blir man förbaskad/Ann-Mari

Kommentar

• Cthulu
            Användare
            • July 2003
            • 21

Hej!
            Bos det var bara det att visst vill jag göra rätt för miig men just då hade jag inte på mig pengar,dessutom han jag uppsnappa en hel del av det Bleher sa,Mvh Ann-Mari
            Alltså, du åker på föredrag som du vet kostar pengar och ändå tar du inte med några men hoppas ändå få se det. Kalla det vad du själv vill, men för mig är det att snylta.

Kommentar

• Kjell Fohrman
              Användare
              • April 2002
              • 4619

Hej!
              Har Kjell vaknat på fel sida vem tusan har sagt att det kostar och stå utanför nu var ju inte du arrangör (Tack och lov)man får faktiskt stå utanför och hörs det då ut vad kan jag rå för det,det var flera som stod utanför så det så du gör storm i ett vattenglas och nej jag skäms inte,hade jag gått in och satt mig utan upptäckt då kunde jag skämmas ordentligt men nu gjorde jag inte det;/Ann-Mari
              Ingen har sagt att det kostar något att stå utanför och tjuvlyssna. Jag har inte sagt att du gjort något brottsligt utan "bara" att du är en snyltare.
              I Göteborg finns det en kulle utanför en idrottsarena där man kan se större delen av planen och där brukar de som inte vill betala inträde stå - kullen kallas därför ganska naturligt för "snikens kulle" (sniken = girig).

Kommentar

• Kjell Fohrman
                Användare
                • April 2002
                • 4619

För att återgå till ämnet.
                Stämman var som sagt mycket lyckad och det var även mycket ciklider med i föredragen.
                2 av föredragen handlade ju om diskus (Kajs och Heikos Blehers ena). I Heikos andra föredrag så fick vi se foton på många väldigt ovanliga och vackra västafrikanska ciklider.
                Sedan förekom det även ciklidfoton i flera av de andra föredragen så även om det var en allmänakvaristisk träff så fattades det definitivt inte ciklider

Kommentar

• Gäst

Hej!

Hej!
                  Jag är abosult ingen snyltare,Kjell skjuter mygg med kulspruta/Ann-Mari

Kommentar

• Ola Svensson
                    Användare
                    • April 2002
                    • 14633

Hej!
                    Jag är abosult ingen snyltare,Kjell skjuter mygg med kulspruta/Ann-Mari
                    Jag foreslar att ni tar den semantiska diskussionen nagonannanstans och att alla atergar till amnet.
                    Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• mickeisle2005
                      Användare
                      • April 2007
                      • 9

Det är ju lättare att träffa då

Kommentar

• Ola Svensson
                        Användare
                        • April 2002
                        • 14633

Sa Heiko nagot om sin asikt nar det galler namnen pa de tre diskusarterna?

Kommer det en artikel fran stamman i CB forresten?
                        Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• wracker
                          Användare
                          • June 2006
                          • 295

Janne E då? vad hur var det föredraget ?
                          fick tyvärr förhinder på söndagen så kunde inte ta mig dit å lyssna

Kommentar

• Kjell Fohrman
                            Användare
                            • April 2002
                            • 4619

Ursprungligen postat av Ola Svensson

Han menade i alla fall att S.tarzoo = S. aequifasciatus

Om det blir någon artikel från stämman i CB det vet jag inget om. Det kommer under alla omständigheter en fotoartikel på Zoopet i alla fall.

Kommentar

• Kjell Fohrman
                              Användare
                              • April 2002
                              • 4619

Ursprungligen postat av wracker
                              Janne E då? vad hur var det föredraget ?
                              fick tyvärr förhinder på söndagen så kunde inte ta mig dit å lyssna
                              Alla föredrag var bra och intressanta

Kommentar

• Erik Åhlander
                                Användare
                                • September 2006
                                • 796

Ursprungligen postat av Ola Svensson

Min uppfattning var att han undvek just den aspekten...

Kommentar

Arbetssätt...