Ursprungligen postat av Tony
SARF:s Riksstämma 2007
Kollaps
X
-
-
Jag räknar med akvariejogging på fredagen och vinhävarworkout på både fredag och lördag... så nån morgongympa blir det banne mig inte... Om inte annat så kan ju Kjell intyga vilket dåligt morgonhumör jag har (nu ska ni inte dra några såna slutsatser )...ingen vill ha med mig att göra då... så de så!!!
Sedan tycker jag mig se att det görs folkskillnad! Om man är Zoopetare så har man ett klockslag för läggdax ("Kl. 22.30 Läggdags") . Är det alltså så att man som "ciklidare" får lägga sig när man vill??? Måste man betala avgift till ncs för att få göra det, eller räcker det med ett forumsmedlemsskap???/Nancy
Sällskapsakvarist och tillfällig scalareodlare.Kommentar
-
Vi ciklidnördar får vara uppe hur länge vi vill! (och det brukar märkas på sammankomsterna hehe)Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyVi ciklidnördar får vara uppe hur länge vi vill! (och det brukar märkas på sammankomsterna hehe)/Nancy
Sällskapsakvarist och tillfällig scalareodlare.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Tant NancyDet är tur att man har en par ciklidarter då... får man vara med och "nattsudda" om man inte är direkt nördig???Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av kaj.pHar du bara en höjdpunkt om året Janne?Kommentar
-
Ursprungligen postat av malawijanneja du får nog nattsudda hur mycket du vill med dina zoopetare, jag tror nog inte att det kommer så många ciklidnördar. vi hade våran höjdpunkt på ciklidstämman i linköping mvh janne
Vi (ja vi som är lite yngre då och fortfarande orkar mer än en gång) ses på riksstämman imorgonKommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanTusen vad gammal du börjar bli janne - klarar bara av en gång per år
Vi (ja vi som är lite yngre då och fortfarande orkar mer än en gång) ses på riksstämman imorgon
men som jag som håller på att sälja ut 160 baljor och med en ca 5000 fiskar.
men när det är klart, så kommer jag säkert att känna mig lite yngre, och kanske till och med att vidga mina vyer till att besöka diverse arrangemang. mvh janneKommentar
-
Hej!
Hej!
Lyssnade idag på Heiko Bleher finns bara ett ord och beskriva hans diskuskunskap på!VÄRLDSELIT!,Mvh Ann-MariKommentar
-
någon som åker från norrorts hållet som man skulle kunna få skjuts med dit imorgon ?
vänligen maila mig då
jag bor i solna och kan ta mig dit det passar digKommentar
-
Ursprungligen postat av annmariHej!
Lyssnade idag på Heiko Bleher finns bara ett ord och beskriva hans diskuskunskap på!VÄRLDSELIT!,Mvh Ann-MariKommentar
-
-
-
Kommentar