If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu är en kanonhelg slut och snart kommer nästa om knappt fyra veckor - en helg som blir bredare akvaristiskt. Ni som tänker delta och ännu inte har betalat, skynda er. I morgon är sista dagen. Om ni endast dyker upp dagtid betalar ni på plats.
Nu gäller det att hänga på med anmälan till nästa stora äventyr. Nämligen Riksstämman i SARF. Hotellet ska ha bunkrat upp ett rejält lager med öl för de törstiga akvarister som kan tänkas dyka upp.
Hej!
Går det inte bra och dricka mineralvaten?Mvh Ann-Mari
Hoppas dom har rödvin också
Från Östersund (Glada Fisken)kommer vi två st från fre till söndag, och så ett par till som kommer att "frilansa" lite.
Men det är som Kjell säger, man måste känna att det ger något om man betalar över 3000 spänn... som det ju kostar för oss med resan... Jag vet inte hur många som flänger land och rike runt... men för mig får det räcka med en resa per år, och då försöker man välja den som kan ge en mest... En evenemangskrock skulle således, möjligtvis, göra att det blir några akvarister färre på "mitt" evenemang, men i övrigt skulle det inte spela någon roll...
/Nancy
Sällskapsakvarist och tillfällig scalareodlare.
Vi ser naturligtvis till att rödvin finns. Allt för att alla ska må bra.
Jepp... jag vet att ni fixar med allt! Min kost är i alla fall så speciell så att jag måste ta ett snack med kocken innan jag kommer... men även det löser sig... Om inte annat så överlever jag på ölkorv och Riojavin
/Nancy
Sällskapsakvarist och tillfällig scalareodlare.
Hej!
Ursäkta jag är lite onykter liksom vi har Annandagspåskgäster så jag tog lite spansk rödvin till maten hoppas inte moderatorn ogillar detta Glad Påsk alla ciklidister,Mvh Ann-mari
Riksstämman 27 - 29:e April 2007
Park Inn Hotel, Haninge
Agenda med preliminära tider
Fredagen 27 april Lokal
från 16.00 ca Ankomst hotellet: incheckning Hotell Park Inn
Från c:a 21.00 Tidpunkt ej fastställd "Kaj Persson
¤ Asiatiska diskusodlare." Stora konferanssalen
Från c:a 21.00 Tidpunkt ej fastställd "Bosse Quiding
¤ Rio Negro november 2006" Stora konferanssalen
Lördagen 28 april Lokal
07.00 Morgongympa (för frivilliga på egen hand). utomhus
09.00 Frukost Frukostmatsalen
09.30 Sightseeing i närområdet eller tripp till Stockholm. För gäster som kommer redan på fredagen eller de som så önskar innan aktiviteterna börjar och inte deltar i SARFs Riksstämma / Haninge / Stockholm / Hotellets bastu (måste bokas)
12.00 "SARF:s riksstämma:
¤ För delegater inom SARF
¤ Separat AGENDA" Konferansrum 2
13.20 "Sune Holm
¤ Spännande akvarier" Stora konferanssalen
14.20 Kaffe & incheckning på hotellet.
15.00 SM i Akvaristik Stora konferanssalen
16.00 Bensträckare och inhämtning av friskluft. Allmänt mingel. Hotellets närområde
16.30 "Heiko Bleher
¤ The history of discovery of the discus and it´s species." Stora konferanssalen
17.15 Bensträckare och inhämtning av friskluft. Allmänt mingel. Hotellets närområde
17.30 "Heiko Bleher
¤ The history of discovery of the discus and it´s species." Stora konferanssalen
18.15 Bensträckare och inhämtning av friskluft. Allmänt mingel. Hotellet
19.39 Samling med fördrink Hotellet
c.:a 20.00 Middag / Odlingskampanjen (Erik Åhlander) Hotellrestaurangen
Söndagen 29 april Lokal
07.00 Morgongympa (för frivilliga på egen hand). Utomhus
08.00 Frukost Frukostmatsalen
09.00 "Ola Åhlander
¤ Asiatiska juveler" Stora konferanssalen
09.45 Bensträckare och inhämtning av friskluft. Allmänt mingel. Hotellets närområde
10.00 "Janne Ekström
¤ Rio Xingu - en flod skapad för L-malar. " Stora konferanssalen
11.00 Bensträckare och inhämtning av friskluft. Allmänt mingel. Hotellets närområde
11.10 "Heiko Bleher
¤ West-Africa. Expedition with its unique fishes and unknown tribes people" Stora konferanssalen
12.00 "Kaffe & utcheckning
(väskor ställes i gemensamt utrymme)"
12.40 "Heiko Bleher
¤ West-Africa. Expedition with its unique fishes and unknown tribes people" Stora konferanssalen
13.30 Bensträckare och inhämtning av friskluft. Allmänt mingel. Hotellets närområde
13.45 - 14.30 "Auktion
" Stora konferanssalen
Kommentar