Kan man sälja vad man vill här?
Köp & Sälj
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Nya regler för köp & sälj håller på att utformas. Använd sunt förnuft sålänge.Kommentar
-
hahaa ja det kanske går...men inte här
det finns väll gränser borde vara nått mer smakrikt än Good charlotte!Kommentar
-
Eftersom det ännu inte finns några regler så får man nog sälja vad man vill. Att man sedan TYCKER att det borde vara akvarierelaterat är ju en annan sak...Kommentar
-
Vi är en ciklid förening så allt som är ciklid (akvarie) relaterat får säljas här.
Som Zaphid säger så är regler / riklinjer för köp och sälj på väg men självklart ska det fortfarande vara ciklid eller akvarierelaterat./Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
Oki, bara så man vet vad som gäller...
Kommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Nyllet90
asså... kommer man få sälja black molly o sånt skit som inte har något med ciklider att göra?
Akvarierelaterat bör det dock alltid vara.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Torsten
Eftersom det ännu inte finns några regler så får man nog sälja vad man vill. Att man sedan TYCKER att det borde vara akvarierelaterat är ju en annan sak...
Eftersom sunt förnuft dock verkar saknas hos många så har vi bestämt att regler skall utformas även för detta. Tråkigt, men nödvändigt. Ett problem som verkar finnas på ciklid.se är ju dock att så fort vi skriver lite regler så försöker folk jävlas och hitta "loopholes" i dem, vilket helt och hållet gör att sunt förnuft inte längre används..
Det är synd att vi inte kan driva ciklid.se med sunt förnuft!Kommentar
-
asså... kommer man få sälja black molly o sånt skit som inte har något med ciklider att göra?
/Mikael MayerSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
*edit* Mikael hann svara medan jag skrev.Kommentar
-
Jag skrev en ordentlig annons, skulle skänka lite fisk, matar in alla uoppgifter + en bra titel. När jag sen trycker på skicka in så ser det ju ut som om annonsen kommer in. Tittar man i listan så står där bara ett "s:" och sen ingen titel, alltså kan man inte ens klicka på annonsen, än mindre läsa den. Vad gör jag för fel?/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Jag reagerade också på Good Charlotte grejjerna....usch[V]Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
Kommentar