Hann ni med Åled's?
Lördagsresa med Göteborgs Ciklidgrupp
Kollaps
X
-
-
Torsten, njae, planeringen av dagen var en aning optimistik . Åleds stänger 14.00, vi körde förbi Halmstad 21:00 Vi blev kvar länge hos Jörgen i Landskrona istället.
Det får väl erkännas att jag är en aning seg nu.. Gick upp 05:30 och har sedan dess kört ca 80 mil.
Tony EnglundKommentar
-
Jag får hålla med om att det var en trevlig tillställning. Kul att träffa lite "norrlänningar" också : )
Hoppas att allas fiskar klarade sig bra!/MikaelKommentar
-
Kommentar
-
Simontorp är Simontorp... 1300 akvarier *dreggel*Kommentar
-
Bor ganska nära Simontorp. Men man får ju inte komma dit som privatperson...Kommentar
-
Bor oxå nära Simontorp och tycker precis som du Loket att det suger att man inte kan komma dit som privatperson. De kunde ju haft öppet hus för vanliga civilister ett par ggr om året, kan väl inte kosta på allt för mycket.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Loket65
Men man får ju inte komma dit som privatperson...Kommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Robin
När ska NCS göra besök på simontorp då?Kommentar
-
Finns inte mycket till aktivitet kring någon "lokal" förening i Ystadtrakten. Närmsta blir Malmö, och funderingar finns på att gå med i något där.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Loket65
Finns inte mycket till aktivitet kring någon "lokal" förening i Ystadtrakten. Närmsta blir Malmö, och funderingar finns på att gå med i något där.Kommentar
-
OK, då får man kanske ta tag i det då.Kommentar
-
Jag vet inte hur det är idag men tidigare fanns det också en aktiv allmän akvarieförening på Österlen.Kommentar
-
Den finns tydligen fortfarande, men inte mycket till aktivitet enligt utsago. Tyvärr!Kommentar
Kommentar