Det där är sånt man inte bör erkänna på ett forum
Glöm inte "Det Vilda Afrika"..
Kollaps
X
-
-
Jo, visst hade man hoppats på nya bilder..Men det var nog det tidsmässigt längsta ciklidinslag jag har sett på SVT.Kommentar
-
Det var riktigt härligt att se det, får väl ta o banda det när det kommer i repris./Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Tro det eller ej, men idag när jag var och badade bastu satt några "gubbar" och snackade om dokumentären.
"Ja, de de där cikliderna såg riktigt fina ut. Otroligt roliga och vackra beteenden och färger."
Jag kunde inte hålla igen munnen, och talade om att de afrikanska cikliderna är mycket populära akvariefiskar osv. blev en trevlig pratstund och de verkade fundera att äga ett akvarium inte lät så tokigt.
De verkade íaf seriöst imponerade!Mvh AlexKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Alexander Ylipää
Tro det eller ej, men idag när jag var och badade bastu satt några "gubbar" och snackade om dokumentären.
"Ja, de de där cikliderna såg riktigt fina ut. Otroligt roliga och vackra beteenden och färger."
Jag kunde inte hålla igen munnen, och talade om att de afrikanska cikliderna är mycket populära akvariefiskar osv. blev en trevlig pratstund och de verkade fundera att äga ett akvarium inte lät så tokigt.
De verkade íaf seriöst imponerade!Kommentar
-
-
lite konstigt att det är så lite film om rift lake ciklider med tanke på att det finns så mycket film om det övriga natur/djur livet i afrika (till min förtjusning fick man se en auratus-hanne!)Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Instämmer med föregående talare...visst måste det väl finnas mer film om "The Rifts" med tanke på att det är en så stor hobby över hela världen. Skulle nog vilja påstå att det visas löjligt lite film om "akvariefiskar" över huvudtaget. Skärpning alla på TV.Kommentar
Kommentar