Ett ämne för låsning?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • deathdealer
    Användare
    • August 2004
    • 1639

    #46
    Mattias; klart att man skulle kunna ha en tråd typ "klagomuren", där dom som vill spy galla över det ena eller andra i samhället eller vad som sker här på forumet kan uttrycka sitt missnöje!! Men fråga är då, ska man bara tillåta medl att läsa denna????....eller är detta oxå att "sätta sig på tvären eller vara överförmyndare, polis och allt vad det kallas"???

    Man vill ju gärna att folk som söker sig hit inte ska få fel uppfattning om vad som egentligen diskuteras här?!?!?

    Vi är väl drygt 1200 personer i NCS + väldigt många fler som besöker sidan, och sätter du endast 20 personer i ett och samma rum för att ventliera åsikter om vad som hellst, få du oftast en polsk riksdag, och fundera då på hur det skulle gå att försöka lyssna på ALLT som alla önskar?!?

    Nepp, jag är verken lika välskrivande eller kunning på detta område som många andra här verkar vara, men UTNYTTJA den fantastiska resurs vi har här på ett bra sätt, och va lite konstruktiva...

    Deathdealer

    Ps. JU mer jag läser mina citat här nedan, och funderar på det som står skrivet här...ju mer drar man på munnen *asg*[8D]
    "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
    "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

    Kommentar

    • cybercimon
      Användare
      • February 2005
      • 147

      #47
      allt detta gnab bara för att jag staratde en liten tråd om en odlare jag sökte...*suck*...
      Sex mindre burkar mellan 20 och 175 liter.
      Sydamerika och Afrika.

      Kommentar

      • Mattias Olsson
        Användare
        • September 2003
        • 328

        #48
        citat: allt detta gnab bara för att jag staratde en liten tråd om en odlare jag sökte...*suck*...
        [8D] precis

        Nu borde alla ta ett djupt andetag - förska sluta irretera sig på småsaker etc. och inte bry sig om meningslösa disskusioner. (som jag klarade fram tills nu)

        Som tur är är ju ändå de flesta trådar och disskusioner inte av det här slaget!

        Make love, not war...

        Kommentar

        • imported_n/a
          Användare
          • November 2004
          • 572

          #49
          citat:Ursprungligen skickat av Mattias Olsson

          citat: allt detta gnab bara för att jag staratde en liten tråd om en odlare jag sökte...*suck*...
          [8D] precis

          Nu borde alla ta ett djupt andetag - förska sluta irretera sig på småsaker etc. och inte bry sig om meningslösa disskusioner. (som jag klarade fram tills nu)

          Som tur är är ju ändå de flesta trådar och disskusioner inte av det här slaget!

          Make love, not war...
          Vilka skulle besöka detta forum då?Blir ju en aning zaggigt med vända andra kinden till trådar[xx(]

          Kommentar

          Arbetssätt...