odingsprojekt i halmstad

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Midas_Tom
    Användare
    • March 2005
    • 809

det var ett bra svar[:p]

i den lokalen du har/ska ha? vad har du i den då??
    vi kommer nästan enbart att ha de fiskar som vi gillar vi ska försöka odla så vi iaf kan täcka hyran...

//tom
    //tom

http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=428732

Kommentar

• Nyllet90
      Användare
      • October 2004
      • 1133

Roligt med en lokal patrik! Även om den inte är riktigt din![] Hoppas att du får ta över den och att vi får se lite bilder!
      Snuffsa runt lite på min zoon om du vill! Min zoon

Kommentar

• PatrikMalmo
        Användare
        • May 2005
        • 4642

Mja. Vi får se helt enkelt. Dels har jag ju de saker jag är intresserad av, men har också fått många tips om vad som säljer. En del saker tror jag att jag fixar på liten yta - kör en del experiment just nu. Däremot blir det inga bilder eller info kring det, trist nog får man köra lite på egen hand om det ska bli stålar av det. Ligger dock i fina dokument om jag trillar av pinn, så att föreningen får del av det.

Just nu är det en del Tanganyika i vart fall. Snäcklekare, Cyps och Jullar. Samt vildguppy en masse till olika projekt. En polare kör en hel del Corys, så det går också därnere. Får se om jag får fatt i lokal-ägaren i sommar - vore rätt bra att ordna allt så jag kan dra igång på allvar. Goodie-goodie.

Hilsen - och lycka till!!
        Ingen fisk har läst böckerna.

Kommentar

• jullen
          Användare
          • March 2005
          • 628

Kan nu rapportera att jag är ägare till en liten lokal i källaren istället.Rummet är ett pannrum där jag ska få ha alla mina kar(iofs inte så många än men ändå).Jag och pappa jobbar för fullt nu med fixa till väggarna med snabbputs,måla om med en nyare vit o.s.v.

citat:Ursprungligen skickat av Chicke

ja ska bli kul å se hur detta slutar säger ja bara..
          mvh ville.

375 L Malawi
          585 L Malawi
          54 L Johanniyngel
          25 L OB rödzebrayngel

Kommentar

Arbetssätt...