If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tycker det är härligt med akvarister som har visioner, ung som gammal.
Det finns väl ingen anledning att plocka ner dem här på forumet
Så supporta istället för att ifrågasätt!!!
Vi behöver väl en återväxt och ett nytillföde av intresserade även inom Nsc eller????
just nu håller jag ett 375 l med malawi,bland annat cyrtocara moorii och labeotropheus.ska snart köpa 2 200 liters,för då ska jag ha tropheus duboisi och eretmodus cyanostictus.våra föraldrar hjälper oss lite, men vi får göra det mesta själv.midas_tom,min bästa kompis, har ett 680 liters på g=)han har även en skadad midashona i ett eget kar(den ska snart till 680 literset)när han får det.vi har 222 liter malawi(ska säljas)vi har haft påfågelciklider och sällskapsakvarium.och vi hjälper till på halmstad zoologiskas fiskodling(så vi vet hur man sköter odlingar lite)jag har också haft tanganikyaciklider.köpte mitt första kar när jag var 7 år.så vi tror att vi kommer att hitta en lokal(åtminstone med våra föräldrars hjälp=)
MvH ville
mvh ville.
375 L Malawi
585 L Malawi
54 L Johanniyngel
25 L OB rödzebrayngel
och vi kommer nog att klara att sköta den.
måste rätta från förra inlägget,jag skulle köpa 2 st 200 liters och ha troffar och sånt i 375:an,och lägga malawisarna i 200 liters.
men vi kan sköta en lokal om vi hittar en.
MVH ville
mvh ville.
375 L Malawi
585 L Malawi
54 L Johanniyngel
25 L OB rödzebrayngel
chicke: varför skulle vi inte kunna driva en odlingslokal??
okej vi är bara 13-11 år men vi kan vad vill håller på med!! vi har hållt på med akvarium och ciklider i mer än 3år gått till affärn varje dag.. inne på ciklid och zoopet varje dag! (våra pappor är också gamla ciklid freak så dom hjälper oss)
Det ända problemet är att hitta en lokal! och billiga akvarium..
Tänk som kaj.p det e bara kul
Okej, men hjälp av era föräldrar ska det väl gå..å en till sak, det känns verkligen inte som ni är 11 år när ni skriver..känns äldre, särka på att ni kollat födelsedatumet rätt?
//Daniel
okej.. =)
ja vi har kollat födelsedatumet och det är rätt
vi är bara 12-11..
men men har du någon erfarenhet chicke om odling då??
mycket tacksamma för alla svar och tips!!
Kommentar