Raderat
Tre bilder
Kollaps
X
-
Tre bilder
Taggar: Ingen -
-
Kanon snygga bilder men i bild 1 och 2 känns det som du har jobbat lite för mkt med brightness/Contrast då de är lite för skarpa för mig då de ser lite uppskruvade ut. Annars är det inget att klaga på. Älskar den sista bilden.Kommentar
-
Snyggt! Högdagrarna lite väl ljusa på 1 0ch 2. Lite mindre kontrast? Kul med lite annorlunda format på trean.
Christer TKommentar
-
riktigt snygga snäckisar där du
finfina bilder också!
mvh:tomKommentar
-
-
Kommentar
-
Kanonsnyggt. Jag älskar den första, ovanlig och häftig vinkel. Jag önskar att folk släppte loss lite och inte bara gjorde typiska "art-bilder".Kommentar
-
Kennet; härliga bilder. På tal om kontrasten (vet inte om du läste min artikel i CB1) MEN i nr 2 där jag fortsätter kommer jag bl.a gå igenom nivåer. Om du vill lätta en bild dvs lyfta den lite i mellantonerna UTAN att fräta ut de ljusaste partierna, så kan du dra i den mittersta "triangeln" under kurvan som man ser i denna funktion.
Har du skärp bilderna - eller bara arbetat med kontrasten????
Glad påsk - Deathdealer"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
-
skit snygga bilder kan inte välja vilken som är snyggast..
mvh: tomKommentar
Kommentar