johan1

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ola Svensson
    Användare
    • April 2002
    • 14633

    #16
    citat:Ursprungligen skickat av Christer T

    Jag förstår inte varför vuxna människor, moderatorer (min, dvs Olas kursivering) och användare måste ha den tonen mot en fjortonåring på forumet. Någon av er som kan ge ett vettigt svar?? Lite tålamod och förståelse kanske kunde vara på sin plats! Eller?
    Hej

    Jag skulle garna fa forklarat for mig vad som varit fel i min och Mats ton. Jag forklarade Johans installning. Dessutom vet jag att han inte ar uppkopplad alls lika mycket som innan. Mats hanvisade till hans hemsida samt vad som star dar om kontakt. Nu kanske jag gor ett overtramp i Johans integritet, men han har bett oss moderatorer hanvisa till just hemsidan nar folk vill ha kontakt med honom. Det har ar faktiskt det ratta dvs. vettiga svaret.

    For att inte bli langrandig skrev jag aven en kort mening om vad man kan forvanta sig om man mejlar folk som far drosvis med mejl.

    Jag vet att "storodlare" inte svarar pa den har typen av fragor av praktiska skal och inte vill att man lamnar ut deras kontaktuppgifter. "Alla" vill kopa billig fisk av dem. Garna for mindre pengar an vad affarerna betalar.

    Ofta stalls fragan pa forumet: Vem odlar den och den cikliden i det omradet, och svaret fran mig kommer alltid att bli "ga med i en akvarieforening".

    Om nagon tycker att det jag just nu skrev var otrevligt eller olampligt, snalla forklara for mig pa vilket vis, eftersom att det ar det sista jag forsoker vara och jag ser det som mycket trevligt att ungdommar engagerar sig.

    Samtidigt kan vi som representerar NCS (moderatorer och styrelse) inte vara ansvariga for vad andra skriver sa lange de haller sig till regelverket.
    Med vänliga hälsningar

    Ola

    Kommentar

    • Alexander Ylipää
      Användare
      • October 2003
      • 3615

      #17
      Jag tycker en 14 åring ska behandlas lika mycket som en 30 åring. Vid 14 års ålder har man nog med vett som en vuxen.


      ....iallafall så man kan behärska sig på ett forum.
      Mvh Alex

      Kommentar

      • Zaphi
        NCS Medlem
        • July 2002
        • 5395

        #18
        citat:Ursprungligen skickat av Nyllet90
        Jag hade dock inte denna uppfatning om dom äldre i sällskapet t.ex så har Patrik varit väldigt trevlig. Och Viktor lika så.
        Jösses, nu är man bland "dom äldre" bara för man fyllt 27
        (Om det nu är mig du menar alltså).

        Cybercimon: Om du klickar "medlemmar" så kan du hitta Johan1 och skicka ett medelande till honom. Jag vet dock att han får mycket mail och inte svarar på allt. Ställ frågan som en allmän fråga i en NY TRÅD i rätt kategori här på forumet istället så svarar han kanske.

        Då tycker jag det va färdigpratat i denna, förövrigt helt meningslösa diskussion.
        www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

        Kommentar

        Arbetssätt...