Hur blir man guldmedlem?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • reecord
    Användare
    • February 2004
    • 341

    Hur blir man guldmedlem?

    hur blir man guldmedlem på zoppet?
    Sydamerika
  • anli
    Användare
    • March 2003
    • 3740

    #2
    Tja, den informationen hittar du bäst på Zpets hemsida, kolla under info...
    Anders L

    Kommentar

    • reecord
      Användare
      • February 2004
      • 341

      #3
      jo nu vet jag hur man gör.

      fan va dårligt det kostar ju pengar! ja som bara ville se lite info om en mal.
      Sydamerika

      Kommentar

      • GoSatta
        Användare
        • February 2003
        • 1686

        #4
        Japps det är fruktansvärt att folk vill ha betalt för sitt arbete! Var är vår värld på väg? =)
        /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
        http://www.gosatta.org

        Kommentar

        • deathdealer
          Användare
          • August 2004
          • 1639

          #5
          reecord; tja, vet inte om det är så konstigt! Du kan väl se så gott som all info om fiskar gratis??? Om dom sedan tar ut en avgift för att man får EXTRA förmåner, och att dom får in pengar för att betala serveravgifter, programvaror osv osv tycker JAG är helt ok!

          Allting här i världen är inte gratis, det är inte gratis att vara medlem i NCS eller Zoopet GULD, men det är valfritt och gå med!

          Med vänlig hälsning

          Deathdealer

          Ps. Bidrag till NCS går bl.a till utveckling av siten, medelmstidning och mycket annat som gynnar användaren, och det kan man väl stödja?
          Du betalar ju inte ens för att stödja denna förening....så??? varför gnälla???

          Pss. Du - så att du inte tolkar detta fel...INGA som hellst sura miner, utan bara fakta!
          "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
          "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

          Kommentar

          • Challe
            Användare
            • December 2003
            • 111

            #6
            Men om du vill veta mer om malar så finns all info du önskar här
            Images are copyright and may not be reproduced without permission of the copyright holder.


            Kommentar

            • reecord
              Användare
              • February 2004
              • 341

              #7
              jodå ja håller med lite möda för svetten ska dom väll ha och "deathdealer" jag tar absolute inte illa upp.

              Men jag tycker det är lite dårligt kankse att ta betalt för att se lite info på en fisk (förut behövde man ju inte betala) men men
              Sydamerika

              Kommentar

              • Zaphi
                NCS Medlem
                • July 2002
                • 5395

                #8
                Zoopet är ju ett företag med privata vinstintressen. Det går inte att jämföra med ciklid.se. Du gör dock en bra insats för vår hobby om du går med i NCS. Då får du ju även en suverän medlemstidning som ju inte zoopet har.

                Jag tror även att alla fiskar du kunde se innan på zoopet fortfarande är gratis? Jag kan ha fel iofs. men en hel del är ju fortfarande gratis.
                www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

                Kommentar

                • Ola Svensson
                  Användare
                  • April 2002
                  • 14633

                  #9
                  citat:Jag tror även att alla fiskar du kunde se innan på zoopet fortfarande är gratis? Jag kan ha fel iofs. men en hel del är ju fortfarande gratis.
                  Du har fel. Antalet fiskar man kan se har minskat.
                  Med vänliga hälsningar

                  Ola

                  Kommentar

                  • Zaphi
                    NCS Medlem
                    • July 2002
                    • 5395

                    #10
                    Argh, då blir jag också sur
                    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

                    Kommentar

                    • Chicke
                      Användare
                      • May 2004
                      • 497

                      #11
                      Jag tycker zoopet bara blev sämre efter dom ändra sidan iaf...

                      Kommentar

                      • Mård
                        Användare
                        • February 2004
                        • 285

                        #12
                        Jag har typ helt slutat att vara på zoopet. I stort sätt det ända jag kollade förut var annonser och artbeskrivningar. Och nu får man bara lägga in en annons var 14 dag, så jag tycker alltid att det är samma annonser. Och artbeskrivningarna har jag inte kunnat se efter att det blev zoopet guld....Och frågorna i forumet tycker jag är tråkiga...fast jag kanske har varit där för lite för att ha en åsikt men frågorna är rätt tissta ibland...men det är bara min åsikt...Tycker inte att zoopet är värt att betala för. Men om ciklid.se gjorde samma grej skulle jag nog punga ut stålarna...annars skulle jag inte ha något att göra på internet[]
                        Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

                        Kommentar

                        • Ola Svensson
                          Användare
                          • April 2002
                          • 14633

                          #13
                          Ja, Zoopet blev nog samre for oss som inte betalar och som i princip bara anvande artbeskrivningarna, men samtidigt sa tycker jag att det ar bra med nya grepp, sarskilt som att det visat sig att en allman akvarietidskrift inte funkar i Norden langre (saljer for daligt). Kanske kan siter som Zoopet fylla upp tomrummet som uppstar mellar foreningstidningar som Ciklidbladet och SARF-aktuellt samt nytillkomna icke foreningsanslutna akvarister.
                          Med vänliga hälsningar

                          Ola

                          Kommentar

                          • LadyTiera

                            #14
                            jag är inte guldmedlem men har fortf tillgång till artbeksrivningarna.

                            Kommentar

                            • Tony
                              Användare
                              • April 2002
                              • 4594

                              #15
                              Men sluta gnäll. Så länge ingen tvingas besöka och betala zoopet är valet helt och hållet fritt, vill ni fortfarande klaga på zoopet är det en vettig idé att klaga hos zoopet. Ingenting är för dyrt sålänge det finns folk som betalar och säljaren är nöjd. Skulle ingen betala för zoopet skulle den säkerligen försvinna..

                              Tony Englund

                              Kommentar

                              Arbetssätt...