Beställa ytterfilter från danmark

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • KE
    Användare
    • March 2005
    • 28

    Beställa ytterfilter från danmark

    Hoppas denna tråd hamnade rätt nu.

    Är på jakt efter ett billigt ytterfilter med ett blås på 1000-1200 L/T (ej eheim) och hade först tänkt beställa ett filter från akvanet.dk men dom får inte in filter förrän om över 1månad.

    Hittade sedan ett filter på flyvefisken.dk som jag blev väldigt intresserad av, men finns ett stort problem. Går ej att beställa på deras sida (funkar varken på akvanet eller flyvefisken). Har även skickat mail och fax, fortfarande inget svar. Hur ska man göra för att få deras uppmärksamhet egentligen? Finns även ett nummer man kan ringa, men är rädd för att jag inte kommer förstå ett ord av vad dom säger :/

    Förslag på andra affärer som säljer billiga filter i danmnark, tyskland osv är varmt välkomna.

    Vill inte ha förslag som, köp ett eheim istället.
  • ekkovov

    #2
    Hey KE

    Jag skal till Danmark i den uge vi går ind i og kan köpe et filter till dig, men jeg bor i Malmö och må skicka det till dig.

    MVH
    JP

    Kommentar

    • aquanord
      Användare
      • January 2005
      • 373

      #3
      Tjena!
      Jag beställde ett Am-top ytterfilter 1200l/h från http://www.cichlidecentret.biz/ i Danmark. Det gick på ca tio dagar att få upp det till Umeå och kostade 599 danska kronor. Jag kan rekommendera den web-shopen. Bra mailkontakt och leveransbesked.
      En rolig detalj var att inte bara filtret var billigare i Danmark utan också fraktkostnaden. I alla fall med de svenska webshoper som jag jämförde med som hade Am-top. Det gör ju att man funderar hur Svenska webshoper sätter sina fraktpriser? Har en viss känsla av att en del av den miskade förtjänsten på varan iom billiga webpriser istället tas igen på frakten.
      /moori
      simma lungt...
      ------------------------
      www.aquanord.net - Min akvariesida med bilder, videoklipp & annat skoj
      Umeå akvarieförening
      ------------------------

      Kommentar

      Arbetssätt...