adaptrar/genomföring

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

    adaptrar/genomföring

    Håller på och fixar med anslutningarna till mina 2 Eheim 2080 ytterfilter till mitt 900-liters Akvastabil. Har införskaffat ett tillbehör som Akvastabil har till detta, det är en adapter/genomföring som gör att man inte behöver såga upp ett stort hål i rampen. Jag har ju 2 st 2080 som pumpar ca. 1700L/H, klarar verkligen dessa genomföringar av att hålla ett flöde på 1700L/H, det är ju två insug på 2080 samt ett utblås (16/22 slang) någon som vet?
  • Gäst

    #2
    Ingen som vet något om ovanstående?

    Kommentar

    • deathdealer
      Användare
      • August 2004
      • 1639

      #3
      tyvärr inte en aning...någon annan???


      Deathdealer
      "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
      "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

      Kommentar

      • Centurion
        Användare
        • October 2003
        • 210

        #4



        http://www.adelgren.se/akvarium/

        Kommentar

        • discusred
          Användare
          • June 2004
          • 851

          #5
          Jag har oxå ett akvastabil. Jag har två ytterfilter precis som du, men på min ljusramp har jag två luckor på varje sida, för slangar till ytterfilter, och det är inga problem att dra slangar där igenom!
          Men förstår jag din fråga rätt, så har du någon sort av adapter som du kopplar slangarna ifrån ytterfiltret ner i karet?

          Kommentar

          • Cutekid
            Användare
            • January 2003
            • 3368

            #6
            Så här ser de ut:


            Jag tror nog att det ska funka fint, annars skulle de väl inte sälja dom. De gör kanon akvarium och har hög kvalite på sin grejjer.

            Mvh
            Carl

            Besök petrochromis.com´s forum:

            http://petrochromis.com/phpbb3/

            Kommentar

            • discusred
              Användare
              • June 2004
              • 851

              #7
              citat:Ursprungligen skickat av Cutekid

              Så här ser de ut:


              Jag tror nog att det ska funka fint, annars skulle de väl inte sälja dom. De gör kanon akvarium och har hög kvalite på sin grejjer.

              Mvh
              Vad praktiskt! Helt klart en sak man skulle skaffa sig.

              Kommentar

              Arbetssätt...