kan man ha diskus och jordätare?eller någon annan bra mix med fiskar som passar med diskus?
diskus och jordätare?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
är diskus mkt känsliga?alltså,kan man int ha olika arter med dom?
Sex mindre burkar mellan 20 och 175 liter.
Sydamerika och Afrika.Kommentar
-
Kommentar
-
kan någon säaga vad dom har med sina diskus?Sex mindre burkar mellan 20 och 175 liter.
-
citat:Ursprungligen skickat av cybercimon
kan någon säaga vad dom har med sina diskus?http://www.adelgren.se/akvarium/Kommentar
-
kan någon säaga vad dom har med sina diskus?Kommentar
-
-
tänkte ha diskus med några fjärilsciklider...guldsöm är väl int att tänka på?Sex mindre burkar mellan 20 och 175 liter.
-
jag har guldsöm o diskus, jag testade bara för skojs skull o det går faktiskt rätt bra. mina går i ett 720Kommentar
-
Cool! Man kanske skull slänga i ett gäng diskusar i 900 L med arowana, trimaculatum och crenicichlor. En gammal skalar jag stoppade i i helgen överlevde ju å strosar runt orörd
Nåja... var lugna, tänker inte prova, men bra att veta ifall det blir ett dedicerat SA kar i framtiden.
Om man säger så här: - vilka arter har inte erfarenhetsmässigt funkat med diskus?Anders LKommentar
-
kan någon säaga vad dom har med sina diskus?
Corydoras
Tetror
Dvärgciklider
osv...Kommentar
-
jag skulle inte testat om jag inte vissta att min guldsöm var lung av sig. däremot hade jag inte haft discus med de salvini jag hade. guldsömmen rör inte något i karet, medans salvini mumsade i sig svärdbärare duktgit. disucsen var lite rädd för guldsömmen ibörjan men nu börjar de lära sig att vara för att han är stor är han inte farlig.Kommentar
-
Jag kör på samma tema som Leopoldi...sålde just mitt stim rödmunnar...Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
vad tror ni om att blanda diskus med Geophagus sp. "tapajos orange head", har för mig att dom kan vara rätt aggresiva.Kommentar
Kommentar