uttbyggnad av artregister
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag tror att styrelsen snackar om att försöka fixa detta på nått sätt. Jag har själv lagt fram lite olika förslag, exempelvis veckans artbeskrivning, nån slags tävling etc. -
citat:Ursprungligen skickat av Zaphi
Jag tror att styrelsen snackar om att försöka fixa detta på nått sätt.Kommentar
-
-
En liten fundering:
Skulle det inte vara härligt om det i artregistret under respektive art fanns en direktlänk till bilderna på fisken i fråga från medlemmars bilder??/Ted
750l salt http://www.saltvattensguiden.se/foru...t=24684&page=8Kommentar
-
Jodå... tanken finns redan att länka mot medlemmarnas bilder och om möjligt få med bild på hane, hona och yngel.
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Lägg gärna upp en kategori med med victoriaciklider med, så lovar jag att försöka hjälpa till med bilder.Kommentar
-
Förslagsvis läggs foton på viktoriaciklider i kategorin "Övriga afrika". Att lägga upp en specifik kategori för Viktoriasjön känns fel eftersom många av ciklidarterna i Viktoriasjön även finns i omgärdande sjöar och vattensystem. Dessutom är det många av de sk viktoriaciklderna som inte finns i Viktoriasjön utan enbart i närliggande vattensystem.
Hittills finns det inte så mycket foton inlagda i "Övriga Afrika" att det känns oöverskådligt.Kommentar
Kommentar