citat:Att hota med en gammal känning är just ganska lågt tycker jag..
Jag förstår mycket väl vart du vill komma med dina kommentarer och du får gärna påpeka både det ena eller det andra. Jag bryr mig föga. Men att påstå att jag var den första att "hota med en gammal känning" var totalt felaktigt. Det är också synd att du har den inställning som du tycks ha gentemot mig, men tyvärr inget jag kan göra något åt då varje person får skapa sig en egen uppfattning om vem jag är och hur jag är.
Det känns grymt tråkigt att jag ska behöva sitta här och försvara mig när jag endast påtalade en uppfattning som många akvarister jag känner har...dvs att importerad tjeckisk akvariefisk håller relativt låg kvalitet. Jag kan givetvis ha fel rent generellt, men jag kan inte uttala mig om annat än egna erfarenheter och de jag pratat med. Det vore dumt av mig att påtala annat här på forumet om jag nu inte har de erfarenheterna.
Jag hade kanske kunnat uttryckt mig annorlunda i mitt inlägg om det inte var tydligt nog, men jag tycker ändå inte att det var nödvändigt med den reaktion som mitt inlägg innebar.
Rawburt: Visst kan det vara så att tjeckiska odlare är duktiga...men precis som det är överallt så kanske inte de duktiga får sälja för de håller för högt pris (ren spekulation).
Kommentar