If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
johan; jag använder detta, och blötlägger alltid, funkar super, och säkert på alla typer av pelletsfoder!!!
Deathdealer
"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
*asg*....fiskar def upp dessa ur stinkpölen som bildas...*ler*
Ta en liten skål eller liknande, funkar super johan!
Deathdealer
"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
beror alla gånger på vad fodret består av.....
Innehåller det t.ex någon form av RÄKA....så borde det väl lukta apa när det blir fuktigt?!?!?
Bara mina slutsatser *skrattar*....men det verkar väl logiskt???
Deathdealer
Jag har aldrig noterat att vattnet luktar dåligt då man matar med någon av hikari's pelletssorter. Matar man med torsk så luktar vattnet och hela lägenheten torsk... men pellets luktar bara i påsen här hos mig. Eller också har jag bara vant mig vid stanken...
gubbs - gör en liten test! Ta och lägg ett litet gäng pellets i blöt...(äggkopp?!?!?), och vänta en 20 min...stick ner näsan....
Luktar det???? Om jag tar fodret som det är (min fru gjorde det misstaget) och stoppade i detta i karet, så luktar det unket akvarium i mass o parti!!!
Det kan vara så att man är van vid doften, men jag tycker skillnaden är enorm! Vad matar du med för andra foder Johan...och samma fråga till Anli!
Dethdealer
Återkommer med frågan om någon använder (AquaInteriör) Bauhaus - Pond Granulat foder. 3 liter kostar 119.- så jag söker era erfarenheter innan jag handlar.
Kommentar