har sett en vit stor groda i en affär,den ser ut som en padda med röda ögon och lever i vatten hela tiden av vad jag förstår, någon som vet var det finns info om grodor?? den är ca 10cm lång med simmhud mellan tårna!!! vill gärna veta mer innan jag gör något dummt?!! tyvärr vet de inte vad den heter i affären, vissa affärer vet inget om det de säljer tydligen...
grodor
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
jag har en liten groda (vet inte vad den heter) Den är cikra 3cm bara. Är mycket kul att titta på!Sydamerika -
Pirran: antagligen en albino klogroda, dvs en sån här:
Blir rätt stor, äter gärna småfisk.
Kommentar
-
ja det är nog en sån men blir den stor är det inte intressant meningen var att min 4 årige grodälskande son skulle få köpa den och ha i sitt lilla akvarie ca 30l men det är nog inget bra val isåfall..pirranKommentar
-
Det finns klogrodor som bara blir en 3-4 cm långa. Dessa fungerar alldeles utmärkt att ha i ett 30 liters akvarium.JunoKommentar
-
-
-
Såg en sån när jag besökte hufudstaden häromdan....den största jag sett...(lite ful var han nog)...men ändå så verkade han intressant...[:p]Kommentar
-
Jag hade en albino i ett tidigare akvarium, han lät ganska mycket om nätterna och så smet han ur akvariet ett par gånger,när han blev stor så gillade han att äta fisk. Han kvävdes dock när han försökte svälja en vuxen Marmorgurami.http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=99418Kommentar
Kommentar