Var är Kjell?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • anli
    Användare
    • March 2003
    • 3740

    #16
    citat:Ursprungligen skickat av jarinen

    citat:Ursprungligen skickat av Taco

    Vad vore denna sidan utan Kjell? Jag har sällan lärt mig så mycket av någon som jag samtidigt egentligen inte känner. Det är inte alltid jag delar hans uppfattning, men jag respekterar alltid det han säger och jag vet nog ingen som är kunnigare inom den här branschen. Det finns för övrigt ingen anledning att hacka på någon inom en intresseförening. Här är man med för att det ska vara kul, inte för man måste visa sig duktigare än andra eller för att på annat sätt hävda sig.
    Jag skriver under 100% på den !
    Mvh Jari
    Dito
    Mvh Anders
    Anders L

    Kommentar

    • cf.akvarielagret
      Användare
      • April 2002
      • 5028

      #17
      Det var Kjell som sa att han har slutat skriva på Ciklid.se
      tycker personligen att det är roligt om man får lite mothugg annars är det inga bra diskussioner (som att prata politik med samma parti)
      sedan är väl en del här på forumet lite avundsjuka på Kjell för att han vet så mycket,det är väl därför vissa tycker att det är skönt att han har slutat skriva

      KUNG KJELL ??
      ha en bra dag
      Christer
      jag är Ateist
      men Gud talade till mig
      Gud är stor
      jag frågade hur stor ? inget svar
      han kanske behövde låna toaletten

      Kommentar

      • Guy_P
        Användare
        • April 2002
        • 301

        #18
        Kjell F har tidigare förklarat varför han inte längre skriver i forumet och då får vi nog aceptera detta.
        Citat från ett av hans senaste inlägg 2004-12-10
        citat:Mina synpunkter i denna fråga och andra kommer jag istället att framföra på årsmötet - för vi ses väl alla på ciklidstämman i Filipstad.
        Tills dess - ha det så bra.
        Just nu sitter nog Kjell på en uteservering på Malta och njuter av livet.

        Guy
        Guy

        Kommentar

        • nils42
          Användare
          • January 2003
          • 931

          #19
          Det var ju roligt att veta, att han fortfarande är aktiv, även om han inte skriver här. Hans inlägg har jag saknat under en längre period. Kanske styrelsen kunde motivera honom till något inlägg då och då??

          Kommentar

          Arbetssätt...