If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nix Kjell e ledsen att en del alltid hackar på honom
jag tycker att vi gör vågen för honom, så kommer han kanske tillbaka
hoppas det inte kommer grodor ur munnen nu.
vänligen
Christer
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
JAsså? men har inte kjell varit en drivande kraft i det svenska ciklid intresset? Borde inte han respekteras? varför tycker du att det är skönt att han är borta?
Men jag vill fortfarande veta varför kjell inte är med längre!
TACKSAM för ett ordentligt svar! MVH Andreas
Snuffsa runt lite på min zoon om du vill! Min zoon
okej. SÅ han är inte här för att nån/ några har behandlat honom illa? Det skulle vara väldigt tråkigt tycker jag. Utan honom skulle väl inte svenskt siklid intresse vara så stort.. eller?
Snuffsa runt lite på min zoon om du vill! Min zoon
Eftersom Kjell är hedermedlem i NCS så tror jag inte direkt att han har lämnat oss. Självklart hade han en mer framträdande roll när han var ordförande och moderator för hela forumet. Som Johan säger så lär nog zoopet ta all hans tid, men ja tror nog fortfarande vi får se Kjell på stämman som är föreningens stora "happening"
Kjell är fortfarande mycket aktiv inom ciklidvärlden. Bland annat dyker han alltid upp på Göteborgs Ciklidgrupps möten och han lär ju dyka upp i Filipstad. Att han inte skriver här beror nog på en kombination av saker, varav en är att han är mer aktiv på zoopet istället.
Vad vore denna sidan utan Kjell? Jag har sällan lärt mig så mycket av någon som jag samtidigt egentligen inte känner. Det är inte alltid jag delar hans uppfattning, men jag respekterar alltid det han säger och jag vet nog ingen som är kunnigare inom den här branschen. Det finns för övrigt ingen anledning att hacka på någon inom en intresseförening. Här är man med för att det ska vara kul, inte för man måste visa sig duktigare än andra eller för att på annat sätt hävda sig.
Vad vore denna sidan utan Kjell? Jag har sällan lärt mig så mycket av någon som jag samtidigt egentligen inte känner. Det är inte alltid jag delar hans uppfattning, men jag respekterar alltid det han säger och jag vet nog ingen som är kunnigare inom den här branschen. Det finns för övrigt ingen anledning att hacka på någon inom en intresseförening. Här är man med för att det ska vara kul, inte för man måste visa sig duktigare än andra eller för att på annat sätt hävda sig.
Kommentar