Ska till helsingborg nästa vecka och undrar om det finns nån rolig fiskaffär man kan besöka när man ändå är där??
Affär helsingborg??
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Vet inte hur det står till i Helsingborg men inom rimligt avstånd har du flera goda alternativ. Ankaret i Landskrona, som är annonsör i CB, Stoby Akvarieaffär och Staffanstorps Fiskimport är två andra alternativ som båda ger rabatt till NCS medlemmar. Även Mjölby Zoo- och Ciklidshop samt Akvarium Ronneby ligger inom rimligt avstånd från Helsingborg och även de ger rabatt till medlemmar.
Kort sagt bör du kunna få till ett digert och mycket givande program om du jobbar med logistiken em smula.
/Mikael MayerSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars Falk -
-
Har ju ingen bil tyvärr så kan inte åka utanför helsingborg men ska titta på andra som Pettson skrev om det finns nån intressant. Har djurriket, djurshopen och zooteamet nåt bra utbud eller är det bara sällskapsfiskar där??Kommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av johan_lindgren
var ligger ankaret?Kommentar
-
-
Ankaret har inga fasta öppettider utan du måste ringa och avtala tid.Kommentar
-
-
-
Jag kan inte gatuadresserna, båda ligger centralt i Landkrona. Du kan säkert få en vägbeskrivning när du avtalar tid.Kommentar
-
okej, jag var mest nyfiken på vart dem låg , är nämligen från LA själv med det var några år sen jag flyttade. varför är de inte med på startsidan?Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av johan_lindgren
varför är de inte med på startsidan?
Kommentar
-
-
Stort utbud av vf Malawi-/tanganyikaciklider. Bakom rörelsen står Jörgen Lundblad (tidigare African Diving ltd).Kommentar
Kommentar