hur stor skillnad mellan 660 och 1000l?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • L-Stefan
    Användare
    • July 2003
    • 60

4x1x0,5 den dagen jag har råd,och den delen av affären är klar ska det ta mig fan upp ett sånt eller nåt åt det hållet...och sen ska det vara underbara fiskar där i som simmar över en stor sandbotten
    Akvarist med begränsad kunskap!!!

Kommentar

• Christer T

citat:Ursprungligen skickat av anli

3x1x0.6=perfekt!!!! Eller? Låter trevligt i alla fall (å utan btn)
      Om man bara skymtar btn bakgrunden i fjärran dom dagar vattnet är riktigt klart............kan inte det se ganska bra ut tror du?

Kommentar

• Orppo
        Användare
        • September 2004
        • 518

citat:Ursprungligen skickat av jannemannen

Det tuffaste vore ju att ha ett akvarium som är många meter djupt ! Typ: "vad är det för fisk som simmar där borta ?" . "Det är nog en Princessa som har har kommit bort från gruppen". "Vänta lite !, den simmar hitåt nu".. " Faaan, det är ju en av mina Frontosor ! Undrar var dom andra är ?" He !

Mvh/Janne

är du konstnär till yrket[]

Kommentar

• jannemannen
          Användare
          • July 2004
          • 306

citat:Ursprungligen skickat av Orppo

Det tuffaste vore ju att ha ett akvarium som är många meter djupt ! Typ: "vad är det för fisk som simmar där borta ?" . "Det är nog en Princessa som har har kommit bort från gruppen". "Vänta lite !, den simmar hitåt nu".. " Faaan, det är ju en av mina Frontosor ! Undrar var dom andra är ?" He !

Mvh/Janne

är du konstnär till yrket[]
          Jag ? Konstnär ? Ho ho ! Näe, inte mycket ! Jag är en sk "Tekniker".....

Mvh/Janne
          Den som ej ljuger, behöver inte heller komma ihåg vad han har sagt...

Kommentar

• Orppo
            Användare
            • September 2004
            • 518

[quote]citat:Ursprungligen skickat av jannemannen

Ursprungligen skickat av jannemannen

Mvh/Janne

Mvh/Janne

[] En berusad tekniker då?

Kommentar

• jannemannen
              Användare
              • July 2004
              • 306

[quote]citat:Ursprungligen skickat av Orppo

Ursprungligen skickat av jannemannen

Mvh/Janne

Mvh/Janne

[] En berusad tekniker då?
              Jaoop ! Så kan det vara ! Kanske...

Mvh/Janne
              Den som ej ljuger, behöver inte heller komma ihåg vad han har sagt...

Kommentar

• anli
                Användare
                • March 2003
                • 3740

Summa sumarum, längden har stor betydelse... fast djupet är ej att förglömma!
                Anders L

Kommentar

• Mattias Nilsson
                  Användare
                  • April 2002
                  • 467

jag tror nog jag avvaktar tills jag kan/har råd med ett längre kar istället. Ett kar på 250*70*60 skulle vara mumma!
                  Mvh
                  Mattias

http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=132646

Kommentar

• Mård
                    Användare
                    • February 2004
                    • 285

Måste ärligt säga att jag tröttnar väldigt snabbt på att sitta och titta på kar med den traditionella bredden.....trycker man ansiktet mot mitt kar är det skit häftigt icke akvarister som gör det tycker nästan att det är läskigt med bakgrunden och allt....karet är 80 djupt och det är perfekt....förutom när jag ska rengöra som någon janne så så är jag kort i rocken och när inte äns ända bak om jag står på stol...
                    Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

Kommentar

• Mattias Nilsson
                      Användare
                      • April 2002
                      • 467

hm pwss har ett Ocean kar med måtten 250*75*60, det hade varit mumma!!! Men det passar inte en student-plånbok, tyvärr.....
                      Mvh
                      Mattias

http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=132646

Kommentar

• Mård
                        Användare
                        • February 2004
                        • 285

Nää du det kan jag skriva under....har pluggat upp några betyg och är helt pank nu...och ska förhoppningsvis plugga till hösten så pengar har man mäst i Johnbluns värld.
                        Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

Kommentar

Arbetssätt...