4x1x0,5 den dagen jag har råd,och den delen av affären är klar ska det ta mig fan upp ett sånt eller nåt åt det hållet...och sen ska det vara underbara fiskar där i som simmar över en stor sandbotten
hur stor skillnad mellan 660 och 1000l?
Kollaps
X
-
-
citat:Ursprungligen skickat av anli
3x1x0.6=perfekt!!!! Eller? Låter trevligt i alla fall (å utan btn)Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av jannemannen
Det tuffaste vore ju att ha ett akvarium som är många meter djupt ! Typ: "vad är det för fisk som simmar där borta ?" . "Det är nog en Princessa som har har kommit bort från gruppen". "Vänta lite !, den simmar hitåt nu".. " Faaan, det är ju en av mina Frontosor ! Undrar var dom andra är ?" He !
Mvh/Janne
är du konstnär till yrket[]Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Orppo
Det tuffaste vore ju att ha ett akvarium som är många meter djupt ! Typ: "vad är det för fisk som simmar där borta ?" . "Det är nog en Princessa som har har kommit bort från gruppen". "Vänta lite !, den simmar hitåt nu".. " Faaan, det är ju en av mina Frontosor ! Undrar var dom andra är ?" He !
Mvh/Janne
är du konstnär till yrket[]
Mvh/JanneDen som ej ljuger, behöver inte heller komma ihåg vad han har sagt...Kommentar
-
[quote]citat:Ursprungligen skickat av jannemannen
Ursprungligen skickat av jannemannen
Mvh/Janne
Jag ? Konstnär ? Ho ho ! Näe, inte mycket ! Jag är en sk "Tekniker".....
Mvh/Janne
[] En berusad tekniker då?Kommentar
-
[quote]citat:Ursprungligen skickat av Orppo
Ursprungligen skickat av jannemannen
Mvh/Janne
Jag ? Konstnär ? Ho ho ! Näe, inte mycket ! Jag är en sk "Tekniker".....
Mvh/Janne
[] En berusad tekniker då?
Mvh/JanneDen som ej ljuger, behöver inte heller komma ihåg vad han har sagt...Kommentar
-
Kommentar
-
jag tror nog jag avvaktar tills jag kan/har råd med ett längre kar istället. Ett kar på 250*70*60 skulle vara mumma!Kommentar
-
Måste ärligt säga att jag tröttnar väldigt snabbt på att sitta och titta på kar med den traditionella bredden.....trycker man ansiktet mot mitt kar är det skit häftigt icke akvarister som gör det tycker nästan att det är läskigt med bakgrunden och allt....karet är 80 djupt och det är perfekt....förutom när jag ska rengöra som någon janne så så är jag kort i rocken och när inte äns ända bak om jag står på stol...Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
hm pwss har ett Ocean kar med måtten 250*75*60, det hade varit mumma!!! Men det passar inte en student-plånbok, tyvärr.....Kommentar
-
Nää du det kan jag skriva under....har pluggat upp några betyg och är helt pank nu...och ska förhoppningsvis plugga till hösten så pengar har man mäst i Johnbluns värld.Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
Kommentar