såg den här boken om Tropheus! Vet nån nånting om denna bok, undrar ifall den endast finns på tyska och var man kan få tag i ett ex
Tropheus-bok
Kollaps
X
-
Tropheus-bok
såg den här boken om Tropheus! Vet nån nånting om denna bok, undrar ifall den endast finns på tyska och var man kan få tag i ett ex
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Taggar: Ingen -
-
jaha! Tack, tur att sambon är från den tyska delen av schweizTropheus Duboisi halembe, so
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
-
klart hon ska hjälpa till me att översätta, möjligheten finns ju att hon blir tropheus-frälst!Tropheus Duboisi halembe, so
-
320 sidor, över 600 färgfotografier. Låter nog som nåt man borde skaffa sig....
mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
japp-ska beställa snarast
Tropheus Duboisi halembe, so
-
Hej
Fick mitt ex hem i torsdax. Så hade jag nåt att göra under påsken...
Första intrycket: Ganska lite text, men mycket bilder. Många bilder per variant men inte alla varianter med, bara ett urval. Den som framför allt vill ha mycket info om Tropheus skall nog inte köpa denna bok i första hand.
mvh
Mikael W
-
var det bra fotokvalite? lite missnöjd med schupkes fotonTropheus Duboisi halembe, so
-
Jag tycker bilderna är hyfsat bra, men är ingen expert på att bedöma sånt. Skall ta en jämförande titt mot bilderna i Peter Schupkes bok, vill minnas att där finns några som inte är särskilt bra faktiskt.
mvh
Mikael W
-
är som sagt missnöjd med bilderna med tanke på dels det höga priset och ett seriöst textinnehåll där man förväntade sej att bilderna skulle ha samma kvaliteTropheus Duboisi halembe, so
Kommentar