Sverre Sjölander har så rätt!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    Användare
    • October 2004
    • 531

    Sverre Sjölander har så rätt!

    Hej!
    Har varit med och är med i Spånga akvarieförening,för ett antal år sedan hade vi Sverre Sjölander som föreläsare,han var helt otrolig i sin beskrivning av akvariefiskar,jag ska inte gå in i detalj men det som gjorde mig glad var när han sade att varje akvarist´oavsett kunskapsnivå,bidrar med sina iaktagelser till hobbyns goda,alla iaktagelser vi gör i våra akvarier av våra telningar är oerhört värdefulla,Sverre betonade det gång på gång,dom stora akvarieböckerna har kommit till på grund av allas akvariestudier.Sverre är mycket känd i akvariesammanhang,han forskar om fiskar vid något universitet,han är en oftad anlitad föredragshållare,han besitter en mycket stor kunskap om våra akvariefiskar.Får ni tillfälle att höra honom,gå inte miste om det då.Jag lovar att ni får en mycket fin upplevelse av en stor föredragshållare.MVH Ann-Mari
    bryggan
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • July 2002
    • 5395

    #2
    Professor Sjölander kommer till Göteborgs Ciklidgrupp och håller ett föredrag i April. För er som inte är medlemmar kostar det endast 25kr att komma och lyssna på honom. Resten av vårt årsprogram dyker snart upp på www.gcg.se
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

    Kommentar

    Arbetssätt...