Har jobbat med mitt akvarium hela helgen.Fångade upp alla 45 malawicikliderna 40 av dom har redan nya ägare gick smidigt.Tömde ner det och rensade mina 2st eheim,2260 ganska mycket skit där hehe...Ändrade om inredningen lite drog ihop det gamla stenröset så det är lite högre=större grottor+mera öppna simmytor till dom nya fiskarna.Fick hem mina första CA idag söndag troligen V.Synspila hanen har en storpuckel rosafärg på huvudet sen skimrar den i ljusblått ochljusgrönt och mer guld gul bak med en sprucken mörkfläck vid stjärtroten honan är mera rund i formen(Rundpanna) mer guld gul mera ljus i färgerna.Dom är ganska stora hanen är 24cm honan 17-18cm honan har lite blårosa ton uppe på huvudet åxo väldigt fina!!!.Jinnarparen jag tar kontakt med dig om c:a 3 veckor måste till sandby då(Köper inga fler innan semestern). Kanske är du hemma har du tid kommer jag gärna förbi kollar dina fiskar vi får se om det passar.Detta ångrar jag inte känns nästan som man skulle ha gjort detta förlängesen stora fiskar passar fint i ett relativt stort kar!!
Mvh MJ
Mvh MJ
Kommentar