Zaphi, du snackar med dig själv. Kan man ana en liten fredagsfylla kanske[:0]?
Stämma träff på stämman!!!
Kollaps
X
-
-
Kalle-Maja: Zaphi pratar i tredjeperson ibland, det är helt normalt
Fish: Skaka hand? Fototeknikens värld? Sikken press du sätter på mig. Man kanske borde ha med kameran faktiskt, bra idé! Ta lite bilder till Göteborgs Ciklidgrupps nya hemsida som öppnar inom kort.Kommentar
-
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Zaphi
Kalle-Maja: Zaphi pratar i tredjeperson ibland, det är helt normalt
Fish: Skaka hand? Fototeknikens värld? Sikken press du sätter på mig. Man kanske borde ha med kameran faktiskt, bra idé! Ta lite bilder till Göteborgs Ciklidgrupps nya hemsida som öppnar inom kort.
några droppar "mun olja"Kommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Nyllet90
HAHA... När jag blir stor så ska jag också på ciklid stämmor!
Riktigt stor blir man väl aldrig?Mvh AlexKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Cutekid
Hej!
Jag hade gärna dykt upp men tyvärr så har tjejn varit så smart att hon har bokat in en weekend i Milano samma helg så jag får tyvärr vika mig. Surt sa räven.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Alexander Ylipää
Riktigt stor blir man väl aldrig?Snuffsa runt lite på min zoon om du vill! Min zoonKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Christer T
citat:Ursprungligen skickat av Cutekid
Hej!
Jag hade gärna dykt upp men tyvärr så har tjejn varit så smart att hon har bokat in en weekend i Milano samma helg så jag får tyvärr vika mig. Surt sa räven.
MvhKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Alexander Ylipää
Riktigt stor blir man väl aldrig?
Hur som helst,så träffade jag B.Sandgren först ,då jag bytte skola
-från Bromsten till Sundby- i 12-13års åldern. Men det var en "Hit"
För i Sundbyskolan hade han och elever tidigare(-1969) ,bla Bengt Wallstenius, (numera ordförande i SpAF) bildat klubben och en "störtskön lokal". I ett "skyddsrum" i skolan lyckades Bengt inhysa "den ny startade klubben". På den tiden ,då jag gick,i Sundbyskolan var jag där varje rast(Bengt gav mej nyckel) och skötte om fiskarna. Det fungerade ,ungf, så här: "man fick ett eller flera akv. att sköta om . Fixade man inte "underhållet" av sina burkar ; minskade ansvaret-vise,versa, En gång i veckan var det även frågestund ; Då gällde det att svara ,så många rätt ,som möjligt på
"tips tolvan" i allm. akarestik Min ,barndomskamrat: Rickard Asplund såg tyvärr till att jag blev "den eviga tvåan" ##Men.. -Patrik- "det man inte har i huvudet får man -odla- Så jag vann istället-många- av odlingstävlingarna. SpAF ordnade ,sedan 70-talet
resor till Köpenhamn. I Stockholm var/är dessa resor vida kännda och populära. -För att komma till kontentan- Jag vann en resa till
Köpenhamn då jag var 14år.Den fick jag intecknad och utbytt till akv. istället.(=Bengt besviken)Men jag vann ju 1& 3pris året därpå!
Och detta år följde jag med! Så alltså : Nyllet & Alexander..-Det finns plats för "små glin" också !
Hälsn.PatrikKommentar
-
[quote]citat:Ursprungligen skickat av Cutekid
citat:Ursprungligen skickat av Christer T
Ursprungligen skickat av Cutekid
Hej!
Jag hade gärna dykt upp men tyvärr så har tjejn varit så smart att hon har bokat in en weekend i Milano samma helg så jag får tyvärr vika mig. Surt sa räven.
Mvh
[/quote
Låter mer som en Troffe eller Toffel.
MVH/LasseKommentar
-
Cute: Resor mot nya kar? Lustigt utbyte. 52 helger på året och hon bokar fel helg
Ta med frugan till Filipstad, det är mer likt milano än man kan troKommentar
-
citat:Jo, men det kanske kan vara svårt att se vem som är vem
(men ett tips, spana efter en rakad skalle)
/#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Hank
citat:Jo, men det kanske kan vara svårt att se vem som är vem
(men ett tips, spana efter en rakad skalle)
Mvh AlexKommentar
-
"(men ett tips, spana efter en rakad skalle)"
Ha,Ha,..Nej gör inte det för då är det risk att Hank och jag blir förväxlade!
Kommentar
Kommentar