Nu hittade jag dem Tack
Hantel/ Heros!!
Kollaps
X
-
-
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag tyckte inte de var så stora när jag flytta dem till lekakvariet men hannen var faktiskt 19 cm.
Tyvärr är det bara ca. 10-20 yngel kvar... men det är kanske ändå är ganska lagom.
De är väl inte så lätta att sälja då de är ganska stora innan de börjar bli snygga med sina röda prickar...Kommentar
-
Senast redigerad av ciklidanders; 26 August 2013, 20:32. Anledning: Försöker få in en bild med min iPadKommentar
-
Välkommen hit.
Ingen aning faktiskt. Har den fått denna färg nyligen eller har den haft dessa sedan du skaffade den?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
den kan ha haft det lite från början men i så fall ytterst lite, knappt märkbart.
Det blir bara värre och värre. Har haft dom i ca 3 månader nu.Kommentar
-
Dessa är odlade varianter där de urvalsodlas för att få fram de färger man vill ha och det kanske kan vara så att vissa exemplar får svarta prickar/fläckar. Vet ej men gissar viltKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Senast redigerad av ciklidanders; 26 August 2013, 21:49. Anledning: Jävla iPad, jävla iPad, det blev en skitvideo.Kommentar
-
De kan bli "sotade" av stress och viss typ utav mat. Varför vet jag inte, men mina blev så där när de jagades av en större bråkstake i karet. Jag sålde bort bråkstaken, och efter ett tag fick de tillbaka sin vanliga färg igenKommentar
-
Men är det ingen smittsam sjukdom eller vad tror du?Kommentar
-
En liten filmsnutt på mina munruvande hantlar med yngel. Den här gången vart det så mycket yngel att en förälder inte får rum med alla yngel.
Intressant och se hur "programmerade" ynglen är att läsa föräldrarnas minsta rörelse till oro, och då direkt söka skydd i deras munnar.
Kommentar
-
CooltKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
Kommentar