Vilken bok ska man köpa om man är ute efter Malawiciklider, en bok som visar fisk som verkligen finns att få tag i???
Bok med malawi
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Jag tycker Ciklidboken, den senaste. Man får reda på lite mer än bara Malawi. Rekommenderas starkt till nybörjare, även andra kan dra nytta av den förstås/Man lär sig något nytt varje dag, ibland försent.Kommentar
-
Hej!
Jag tycker boken Malawisjöns fiskar i sin naturliga miljö,där finns helt fantastiska undervattensbilder,där står det också beskrivet om hur fiskarna lever och vad dom äter. Hoppas du hittar rätt,Lycka till MVH Ann-MaribrygganKommentar
-
Håller med PsyM:
Ad Konings "back to nature guide om Malawiciklider"2:a utgåvan.
En fantastisk bok som tar upp allt om Malawiciklider samt så är det en massa bilder.
/RogerKommentar
-
Här finns lite information om några böcker om malawiciklider:
Kommentar
-
-
Om du vill ha lite mer lättsam läsning och bred info angående Malawiciklider så rekommenderar jag verkligen "Back To Nature Guide om Malawiciklider, utgåva 2". Vill du ha en bok som går djupare och bredare än så...ja då är "Malawiciklider i dess naturliga miljö" att rekommendera.
Som första bok räcker nog "guiden" riktigt bra, tillsammans med all info som finns på nätet.Kommentar
-
Hör att det rekomenderas Back 2 Nature malawi utg2 undrar lite har nämligen den första utgåvan skiljer det sig mycket på böckerna är det andra bilder eller är det ungefär samma fast lite mer bara?
Är det värt att köpa utg2 när jag redan har den gamla boken.
1*540L 4*375L 1*345L 2*210L 1*160L 2*98L 2*45L Malawi Tanganika
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=80712Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Mcoist
Är det värt att köpa utg2 när jag redan har den gamla boken.
Har man inte någon av dem ska man förstås satsa på 2:a utgåvan, prisskillnaden är försumbar men det är stor skillnad på innehåll.Kommentar
-
Har kollat lite efter dom här böckerna som ni föreslår. Det verkar inte vara självklart lätt att hitta på dom. Vart sjutton hittar jag böckerna på nätet,???Kommentar
-
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av tege
Har kollat lite efter dom här böckerna som ni föreslår. Det verkar inte vara självklart lätt att hitta på dom. Vart sjutton hittar jag böckerna på nätet,???Kommentar
Kommentar