finns det företag eller privat perssoner som man kan betala för att låta dom limma ett akvarium?
limma akvarium
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
citat:Ursprungligen skickat av cybercimon
finns det företag eller privat perssoner som man kan betala för att låta dom limma ett akvarium?Lilla Malawisjön fanns i mitt vardagsrum 235*100*65 -
Jadå. Många butiker tar emot specialbeställningar av akvarium.Kommentar
-
jag vill inte beställa på det sättet , för dyrt.undrar om någon privat persson kan limma för typ 300kr och att man själv betallar glaset och limmet mm.Sex mindre burkar mellan 20 och 175 liter.
Sydamerika och Afrika.Kommentar
-
-
jag vill inte beställa på det sättet , för dyrt.undrar om någon privat persson kan limma för typ 300kr och att man själv betallar glaset och limmet mm.
Typ utan kvitto eller?
Menar du att du betalar för materialet och den som limmar tar betalt
för jobbet typ "lite vid sidan om"?
I sådana fall kan jag limma, men jag kan inte garantera att det kommer att hålla vattentätt.
(akvariet alltså).
Nej vet du vad, lägg hellre till ett par tre hundringar extra och få garanti på jobbet
en tanke från orppo bara[]Kommentar
-
jag vill inte beställa på det sättet , för dyrt.undrar om någon privat persson kan limma för typ 300kr och att man själv betallar glaset och limmet mm.
Det blir förmodligen billigare om du inte måste ha specialmått lr jättestort.Lilla Malawisjön fanns i mitt vardagsrum 235*100*65Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Zaphi
Jadå. Många butiker tar emot specialbeställningar av akvarium.har 4 akvariumKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Kenneth.larsson
citat:Ursprungligen skickat av Zaphi
Jadå. Många butiker tar emot specialbeställningar av akvarium.Kommentar
Kommentar