Skickade in en bild till medlemmarnas bilder men får den ej publicerad är detta en klubb för inbördesbeundran tro man börjar ju undra
Måste klaga
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Hej Klas.
Du har skickat in ett foto till "Fototävlingen". Februari månads tävling är stängd.
Ditt inskickade foto ligger för att delta i Mars månads tävling (om den blir bland de 20 bästa som blir utvalda till finaltävlingen).
Till "Medlemmarnas bilder" där man lägger in foton för fotoregistret har inget inkommit ifrån dig.
För "Fototävlingen" gäller denna storlek: minst 1000pixlar i bredd.
För "Medlemmarnas bilder" gäller upp till denna storlek: max 640*480.
citat:är detta en klubb för inbördesbeundran tro man börjar ju undra
Klagomål angående "Medlemmarnas bilder" eller "Fototävlingen" skickas helst till mig via mail. -
-
Ingen fara alls, Klas.
Vill du skicka in foton som jag kan publicera här på "Medlemmarnas bilder" så laddar du upp dessa så ska jag publicera dom så fort som möjligt. Du är verkligen välkommen!...
Ville du delta med detta foto i tävlingen för Mars eller ville du enbart få det lagt i fotoregistret?Kommentar
-
Ber så hemskt mycket om ursäkt att jag gjorde fel ville ha den publicerad i medlemmarnas bilder fotoregistret.Kommentar
-
Ok. Då får fotot inte vara större än 640*480. Skicka in ett nytt foto så publicerar jag den...
Alla kan göra fel, men som tur är går det oftast att rätta till. Inga problem alls. Men är du verkligen säker på att du inte vill ställa upp i tävlingen med fotot i Mars?
Jag tycker verkligen att du ska göra det.Kommentar
-
Kommentar
-
Tricella
hur stora får bilderna vara max som man skickar in till tävlingen?Kommentar
-
Från reglerna:
citat:- Bildens bredd skall ligga på 1000 pixlar.Kommentar
-
-
ok tackar!
skickade en som vara dubblet så stor och den godtogs då givetvis inte.Kommentar
-
Hej Johan.
Jag citerar mig själv (och reglerna).
citat:För "Fototävlingen" gäller denna storlek: minst 1000pixlar i bredd.
citat:- Bildens bredd skall ligga mellan 150 - 640 pixlar.
- Bildens höjd skall ligga mellan 100 - 480 pixlar.Kommentar
Kommentar