Kategori.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Orppo
    Användare
    • September 2004
    • 518

    Kategori.

    Det kanske skulle vara bra ifall att det finns en kategori typ"ÖVRIGT OINTRESSANT" med på forumet?
    Jag menar så att man kan diskutera såna tokigheter som ikväll?
    Jag och fler med mig kan vara seriösa också faktiskt,men då kan man ju skriva i typ"SYDAMERIKANSKA CIKLIDER" om man nu vill fundera på frågor som: hur mycket räkmix kan min oskar smälla i sig?
    En tanke bara[]
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • July 2002
    • 5395

    #2
    Det är i den kategorin du skriver nu. Om du vill skriva oseriösa och ointressanta inlägg som bryter mot föreningens regler måste du söka dig till andra forum.
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

    Kommentar

    • Micke
      Användare
      • April 2002
      • 9579

      #3
      Vi har diskuterat bl a detta och det lutar åt att det kommer att ske förändringar av kategoriindelningen. Dock kommer givetvis samma forumregler att gälla i nya kategorier.
      Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
      Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

      Kommentar

      • Niklas Olsson
        Användare
        • February 2003
        • 1156

        #4
        Tror inte att de som skriver inlägg som folk hakar upp sig på skulle välja att skriva i ett forum som hette "ÖVRIGT OINTRESSANT", då förloras ju hela nöjet med inlägget som jag anser oftast är att reta upp folk...
        Nä, så våra obetalda moderatorer får ta i med hårdhandskarna och se till så att VI sköter oss eftersom VI tydligen inte fixar detta själva...
        //Niklas

        www.nofoto.se
        Nofoto på Facebook
        ____________________________________

        Kommentar

        • imported_n/a
          Användare
          • November 2004
          • 572

          #5
          citat:Ursprungligen skickat av Niklas Olsson

          Tror inte att de som skriver inlägg som folk hakar upp sig på skulle välja att skriva i ett forum som hette "ÖVRIGT OINTRESSANT", då förloras ju hela nöjet med inlägget som jag anser oftast är att reta upp folk...
          Nä, så våra obetalda moderatorer får ta i med hårdhandskarna och se till så att VI sköter oss eftersom VI tydligen inte fixar detta själva...
          håller med...tycker vi tar fram hatten alla o skärper till oss[xx(]

          Kommentar

          • Orppo
            Användare
            • September 2004
            • 518

            #6
            Min sydväst är för liten nu.

            Kommentar

            • Kalle-Maja
              Användare
              • December 2004
              • 1324

              #7
              citatet kanske skulle vara bra ifall att det finns en kategori typ"ÖVRIGT OINTRESSANT" med på forumet?
              Tror jag är en pseudoåtgärd. Pajkastningen för min del såg jag för första gången när hutti klampade in. Han gjorde en vårdslös entré där ett av huvudbrotten var att han "systematiskt slumpmässigt" hoppade in i kategorier och trådar med energiladdade jobbiga inlägg, och det tror jag är "en del i nöjet". Sedan har hutti tydligen(skojar bara, hutti) blivit riktigt kul och allt har utvecklats bättre där. Men nu har det tagit fart och man pratar om massa åtgärder, problem och schismer som får för stort utrymme. Vi taggar ner och samlar oss så blir allt bra igen.

              PS Annars byter jag till Zoopet

              Kommentar

              • imported_n/a
                Användare
                • November 2004
                • 572

                #8
                citat:Ursprungligen skickat av Kalle-Maja

                Tror jag är en pseudoåtgärd. Pajkastningen för min del såg jag för första gången när hutti klampade in. Han gjorde en vårdslös entré där ett av huvudbrotten var att han "systematiskt slumpmässigt" hoppade in i kategorier och trådar med energiladdade jobbiga inlägg. Sedan har hutti tydligen(skojar bara, hutti) blivit riktigt kul och allt har utvecklats bättre där. Men nu har det tagit fart och man pratar om massa åtgärder, problem och schismer som får för stort utrymme. Vi taggar ner och samlar oss så blir allt bra igen.

                PS Annars byter jag till Zoopet

                och med det menar du..exakt?förstår inte riktigt..hur ska jag reagera?håller på att varva upp kan jag säga

                Kommentar

                • Kalle-Maja
                  Användare
                  • December 2004
                  • 1324

                  #9
                  Nu har jag oxå blivit full och måste ha nåt att snacka om. Det jag menade var att jag var lite trött på allt tjafs på det här forumet för tillfället av lite olika anledningar. Förlåt hutti, du är ingen huvudperson här, bara så lätt att prata om.

                  Kommentar

                  • imported_n/a
                    Användare
                    • November 2004
                    • 572

                    #10
                    citat:Ursprungligen skickat av Kalle-Maja

                    Nu har jag oxå blivit full och måste ha nåt att snacka om. Det jag menade var att jag var lite trött på allt tjafs på det här forumet för tillfället av lite olika anledningar. Förlåt hutti, du är ingen huvudperson här, bara så lätt att prata om.
                    du menar typ.alla känner apan o apan känner ingen?tycker att det blir lite bakbundet om det är ok att angripa mig som apa o jag måste hålla tyst...lite konstigt faktiskt[xx(]

                    Kommentar

                    • Kalle-Maja
                      Användare
                      • December 2004
                      • 1324

                      #11
                      citat:Ursprungligt skickat av hutti

                      [tycker att det blir lite bakbundet om det är ok att angripa mig som apa o] jag måste hålla tyst
                      Det förstår jag. När hände det sist?

                      Kommentar

                      • imported_n/a
                        Användare
                        • November 2004
                        • 572

                        #12
                        citat:Ursprungligen skickat av Kalle-Maja

                        citat:Ursprungligt skickat av hutti

                        [tycker att det blir lite bakbundet om det är ok att angripa mig som apa o] jag måste hålla tyst
                        Det förstår jag. När hände det sist?

                        Kolla min profil...senaste nytt!Händer rätt ofta faktiskt

                        Kommentar

                        • Kalle-Maja
                          Användare
                          • December 2004
                          • 1324

                          #13
                          Den har jag kollat många gånger. Blir inte klokare för det.

                          Kommentar

                          • imported_n/a
                            Användare
                            • November 2004
                            • 572

                            #14
                            citat:Ursprungligen skickat av Kalle-Maja

                            Den har jag kollat många gånger. Blir inte klokare för det.
                            "blivit av med tungan" alltså censurerad ideligen,i mitt tycke för ingenting...apan du vet.

                            Kommentar

                            • Kalle-Maja
                              Användare
                              • December 2004
                              • 1324

                              #15
                              Tänker jag inte snacka om. Sluta trampa vatten.

                              Kommentar

                              Arbetssätt...