If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nehh, så ser den inte alls ut. Jag har försökt leta upp en Aquael som ser ut som min men hittar ingen. De verkar inte alls vara uppbyggda på samma sätt med sådanna filterlösningar som inte ligger i hörnen. Kanterna på min bakgrund går inte alls långt ut.
"Det är väl lite det som är problemet med bakgrunder, dom tar väldigt mycket "djup"....."
Lär ju inte vara något större problem i ett 540..där har man ju djupet "tillgodo", och så himla djup ser ju nu inte denna bakgrund ut att vara. Låt säga att den håller ca. 10 cm som mest, då har man ju fortfarande 50 att laborera med, fullt tillräckligt i mitt tycke.
bakgrunder är enlig min åsikt styggelse, men skall man prompt att nåt sånt så den här ovanligt bra ut. Hoppas det ser bra ut under vattnet oxå, det är väl det viktigaste. Om inte annat så blir den orginell och ser inte ut som alla de där BTN:arna. BTN:arna ser dessutom lite konstiga ut, i all fall de exempel jag har sett. Men det är naturligtvis en smaksak.
citat:Ursprungligen skickat av Belgarath
Låt säga att den håller ca. 10 cm som mest, då har man ju fortfarande 50 att laborera med, fullt tillräckligt i mitt tycke.
Nah nah, den lär gå ut mellan 5cm som minst till 25 eller 30 cm som mest. Den är väldigt dramatisk på det viset. Jag har inte ont av det iofs. Jag lovar att posta en länk till en bild när den är installerad och klar.
Oj, verkar som om man skulle behöva glasögon (uselt ögonmått tydligen) hahaha. Och ja, sätt gärna in en bild med det färdiga karet..skulle vara kul att se.
Nu har jag en bild på ett dimmigt kar med en nyinstallerad bakgrund för 650kr. Errr, det kommer fler bilder sen när det finns lite inredning och (hör och häpna) 2-3 växter...
Kommentar